Hi @MR_CHIP, je mening is enkel gebaseerd op jouw persoonlijke ervaring, niet de algehele ervaring van alle testers. Zo ervaar jij op dit moment een uniek probleem, welk naar verwachting wordt veroorzaakt vanuit het netwerk en niet door het modem. De exacte oorzaak van jouw probleem zijn we nog aan het onderzoeken, maar ik begrijp wel dat ook dat jij een negatieve ervaring hebt en daarop je antwoord baseert.
Ik wil je dan ook vragen om je ervaring genuanceerd te omschrijven gezien dit anders leidt tot negatieve speculatie. Als we kijken naar de algehele ervaring van alle testers, dan is deze juist erg positief en zijn er veel testers die dit modem verkiezen over hun oude modem en dat met volle tevredenheid.
De issuelijst waar je naar refereert is al enige tijd niet mee bijgewerkt. Veel bugs zijn ondertussen opgelost of bevatten N = 1 situaties die gewoon nog in onderzoek zijn. Dit betekent niet perse dat er een issue in het modem zit. Er is dan ook een weloverwogen beslissing genomen om het nieuwe modem beschikbaar te maken voor alle klanten.