Gisteren het door Ziggo nieuw geleverde modem aangesloten, maar zoals ik al in meerdere posts ben tegen gekomen, kan ik niet de standaard DHCP range aanpassen van 192.167.178.** naar 192.168.1.**
De telefonische helpdesk kon mij hier gisteren en vandaag niet mee verder helpen.
Hierbij mijn verzoek om dit aan te passen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @mar4 en @Nahuysen1, goedemorgen!
Bij deze heb ik het verzoek doorgezet om 192.168.1.0/24 toe te voegen als subnet aan jullie modem. Dit verzoek is binnen 2 werkdagen altijd verwerkt. Zodra de aanpassing is verwerkt kunnen jullie na een reset van het modem de gewenste aanpassingen instellen in jullie modem
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een moderator kan je verzoek doorzetten naar de juiste afdeling en komt binnenkort langs in dit topic.
Goedenmiddag, heb zojuist de nieuwe modem van Ziggo gekregen ook de Sagemcom, contact gehad met de helpdesk maar die zijn niet in staat om de DHCP aan te passen naar 192.168.1.1. .
ook ik heb het verzoek om dit voor mij aan te passen indien mogelijk.
René
Hi @mar4 en @Nahuysen1, goedemorgen!
Bij deze heb ik het verzoek doorgezet om 192.168.1.0/24 toe te voegen als subnet aan jullie modem. Dit verzoek is binnen 2 werkdagen altijd verwerkt. Zodra de aanpassing is verwerkt kunnen jullie na een reset van het modem de gewenste aanpassingen instellen in jullie modem
Cecilia, uitstekend! ik wacht het rustig af, zou prettig zijn als het geregeld is,
Hartelijk dank !!
Kan iemand dit bericht nog even onder de aandacht brengen bij een Ziggo medewerker ? We zijn ondertussen twee werkdagen verder maar de wijziging is nog niet doorgevoerd. Heb de modem al enkele keren herstart in de hoop dat het aan te passen zou zijn maar helaas. Vanwege de vele apparaten met een fixed ip (CV, NAs, camera's, etc) begint het een beetje vervelend te worden dat deze niet te gebruiken zijn.
Done.
@mar4 Helaas is het verzoek nog niet verwerkt. De betreffende afdeling heeft helaas een kleine achterstand. Ze doen hun best om alle verzoeken in de loop van de dag aan te passen. Zodra het verzoek is verwerkt ontvang ik een update. Zullen we afspreken dat ik jou een seintje geef als het verzoek is verwerkt? 🙂
@Cecilia ja graag! hopelijk lukt het nog vandaag want zoals ik al aangaf is het best lastig nu het nog niet werkt
@mar4 en @Nahuysen1 Ik heb terugkoppeling ontvangen dat het verzoek voor jullie beide is verwerkt. Na een herstart van jullie modem kunnen jullie de gewenste instellingen doorvoeren.
@Cecilia het werkt, de wijziging is actief na een herstart. dank voor de interventie!
Super om te horen @mar4. Bedankt voor deze terugkoppeling!
dank je wel !!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.