Hallo,
Ik heb net telefonish contact gehad maar die persoon zei dat ik misschien hier het juiste antwoord zou kunnen krijgen.
De afgelopen week, verandert mijn IP locatie om de twee/drie dagen. Dit is enorm irritant en ik vraag mij af waarom dit plotseling gebeurt na 5+ jaar op dezelde locatie in te loggen. Ben niet verhuids, ben nog nooit op die locatie geweest, maar toch geeft al mijn social medias aan dat ik steeds mijn email moet bezoeken om te bevestigen dat ik het ben. Ook valt de verbinding enkele seconden weg, en plotseling is mijn locatie weer op een andere plek. Maakt niet uit of ik op mijn computer, laptop, of telefoon inlog, ik blijf die melding krijgen.
Erg raar, na 5+jaar.
Ik zou graag willen weten waar dit aan ligt en een oplossing.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het IP adres bepaald niet je locatie, want die locatie wordt niet gedeeld door Ziggo.
Het internet probeert je locatie te raden en dat lukt niet altijd goed.
Alleen GPS kan de exacte locatie bepalen.
Ik woon volgens het internet met mijn IP adres in Zwolle en in Oisterwijk en in Stampersgat tegelijk en dat is geen van allen de juiste woonplaats.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ip locatie is niet iets wat Ziggo aan je IP adres geeft, maar eerder google o.i.d.
Bedankt voor je reactie, is er een manier om dit op te lossen? Mijn IP blijkt nog steeds hetzelfde te zijn, herkennen aan de begin en eind cijfers. Heb de ip in IP finder gestopt en die geeft aan dat ik in noord brabant zit. Nooit in de buurt van noord brabant geweest. Mijn google locatie/maps ap staat gewoon aan. Dus vreemd dat google mij ip helemaal daar 'pinged' terwijl ik gewoon op mijn huis adress zit. laptop en telefoon. Ik ben bang dat ik gehackt ben zonder dat ik het weet, en de hacker's locatie noord brabant is. Weet niet of dat kan, maar het terug krijgen van de juiste locatie zou fijn zijn.
Lijkt mij niet dat je gehackt bent op basis hiervan hoor.
Het IP adres bepaald niet je locatie, want die locatie wordt niet gedeeld door Ziggo.
Het internet probeert je locatie te raden en dat lukt niet altijd goed.
Alleen GPS kan de exacte locatie bepalen.
Ik woon volgens het internet met mijn IP adres in Zwolle en in Oisterwijk en in Stampersgat tegelijk en dat is geen van allen de juiste woonplaats.
Gelukkig is de locatie van een IP adres niet nauwkeurig en vaak zelfs volledig verkeerd. Ik woon in Houten maar gelukkig wordt mijn locatie als soms in Zoetermeer, Amsterdam, Breda en dan weer in een andere plaats weergegeven. Ik ben daar vanuit privacy oogpunt absoluut niet rouwig om.
Bedankt voor de vele reacties, ben nu enigzins gerustgesteld.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.