We hebben een nieuwe mailserver met een nieuw public IP adres. Mails die we versturen naar onder andere @Ziggo.nl, @Home.nl, @upcmail.nl worden momenteel geblokkeerd door het spamfilter. Hierdoor gaat momenteel onze facturering niet goed.
De foutmelding die we krijgen is:
[{LED=421 4.2.0 MXIN618 Temporary SMC Policy Violation detected, retry later ;id=zjSumCwBVVzQxzjSumLblS;sid=zjSumCwBVVzQx;mta=mx1.tb;dt=2021-12-21T19:02:21+01:00;ipsrc=20.76.217.247;};{MSG=};{FQDN=mx.tb.mail.iss.as9143.net};{IP=212.54.42.8};{LRT=12/21/2021 6:01:12 PM}]
Gisteren heb ik een mail gestuurd richting abuse@ziggo.nl , maar heb hier nog geen antwoord op gekregen. Ik hoop dat via deze weg het opgelost kan worden. Is er nog een andere manier om hier spoed achter te zetten?
Alvast bedankt.
Patrick