Goedemorgen,
Ik heb een externe server https://weltevree.com die ik niet kan benaderen vanuit mijn ziggo netwerk thuis (op geen enkel device). Als ik op een ander netwerk zit, bijvoorbeeld op mijn werk of via vodafone, tmobile of kpn, dan kan ik wel bij die server.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Ik heb al met de klantenservice gebeld maar die sturen me hier naar toe.
Op het ziggo netwerk kom ik via tracert niet verder dan deze hop:
144 ms 127 ms 139 ms ae2.core2.mco.hostdime.com [67.23.229.205]
Op andere netwerken springt tracert na deze hop door naar dat weltevree.com adres
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vrijwel altijd gebeurt dit omdat weltevree.com of zijn hoster hostdime.com jouw ip adres geblokkeerd heeft.
Dat kan bijv. gebeuren na teveel ongeldige inlogpogingen.
Neem contact op met één van deze partijen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Vrijwel altijd gebeurt dit omdat weltevree.com of zijn hoster hostdime.com jouw ip adres geblokkeerd heeft.
Dat kan bijv. gebeuren na teveel ongeldige inlogpogingen.
Neem contact op met één van deze partijen.
Dat klinkt logisch. Bedankt voor je suggestie en je tijd. Ik zat met mijn gedachten op een heel ander pad. Ik ga dit even voorleggen aan die mensen.
Yep, dat was het. Bedankt Steef!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.