Beste Community,
Zondagavond 26 september J.l. wilde ik mijn e-mail controleren.
Dit was even ná 23:00 uur.
Ik gebruik het Em-cliënt als e-mail programma.
Toen ik mijn inbox wilde openen, kreeg ik de melding:
”IMAP wachtwoord opnieuw invoeren”
Heb meerdere keren mijn wachtwoord ingevoerd, maar heeft niets geholpen. Ook in de instellingen bij mijn account bij de IMAP server mijn wachtwoord verwijderd en opnieuw ingevoerd.
Echter, niets hielp!
Toen heb ik via de Chat en in de Messenger de Ziggo hulp ingeschakeld. Ook dat hielp niet.
Toen heb ik via een andere manier (iPad) een test mail naar mezelf gestuurd. Ook die kwam niet aan.
Uiteindelijk om 07:02 de volgende dag was mijn test mail binnen.
Vraag:
Kunt u mij de oorzaak hiervan achterhalen?
Graag wacht ik uw antwoord af.
Met vriendelijke groet,
Hans van Westbroek
** Aangepast door moderator (Mark) **
Klantnummer verwijderd. Deel persoonlijke gegevens niet in een openbare berichten, wees voorzichtig met je privacy.