Op gezette tijden krijg ik een mail met de mededeling dat de mailbox bijna vol is.
Via MailStore Home wordt tot een bepaalde ingestelde datum de mail gearchiveerd.
MailStore heeft toegang tot mijn mailaccount maar kan alleen "Postvak In" archiveren.
Ik moet Ziggo, om alle mappen te kunnen laten archiveren, om IMAP-toegang vragen!
Hoe kan en moet ik dit aanvragen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Raadsel is opgelost!
"Host:" imap.ziggo.nl en "Toegang via:" IMAP-SSL.
MailStore Home staat nu te stampen. Duurt een tijdje voordat hij klaar is.
Bedankt voor de hulp.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Lees dit artikel eens.
E-mail archiveren met MailStore | SeniorWeb
Toegang tot imap heb je al, dat is gewoon je ziggo account.
Bedankt voor de tip!
Heb de procedure "Mail van providermail-adres opslaan" gevolgd maar krijg na een seconde of 5 à 7 het bericht "Een verbindingspoging is mislukt omdat de verbonden partij na een bepaalde tijd niet correct heeft gereageerd, of de verbinding is mislukt omdat de verbonden host is mislukt."
Als "Host:" www.ziggo.nl ingevuld en "Toegang via:" IMAP-SSL
Wat gaat er alsnog fout?
Raadsel is opgelost!
"Host:" imap.ziggo.nl en "Toegang via:" IMAP-SSL.
MailStore Home staat nu te stampen. Duurt een tijdje voordat hij klaar is.
Bedankt voor de hulp.
Goedemorgen @Piedro,
Dat is geweldig nieuws! Heel fijn dat het raadsel en probleem is opgelost.
Thanks voor het delen van de oplossing!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.