1
Vraag
2
Reageer en help mee
a.frolke

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IMAP en mails lezen via webmail

Ik heb IMAP ingesteld. Maar ik zie via de email alleen maar e-mails van de afgelopen ca twee weken en niet van daarvoor.  Op mijn andere account bij xs4all kan ik via webmail mijn  hele mail archief bekijken van binnengekomen en uitgaande mails. 

Kan dit niet bij ZIGGO? 

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Zie in de Ziggo webmail wel meer emails?

Zo ja, stel dan in het account op je apparaat hoeveel tijd terug de mail zichtbaar moet zijn.

 

Zo nee, laat het hier weten.

a.frolke
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nee sorry. Niet helemaal duidelijk gesteld. Ik kan nu juist in de webmail maar beperkt aantal e-mails lezen. Dus hoe krijg ik via webmail toegang tot alle ontvangen en verzonden mails (met de bijlagen)   in mijn account?   

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Als het goed is, dan moet je alle mails blijven zien in de webmail bij Ziggo.

Is er geen ander apparaat waar je ook mails mee bekijkt of binnenhaalt?

 

Dit is een vreemde zaak, vaak worden de mails binnen gehaald door iemand anders, mogelijk via een hack.

Ik zou als eerste het Mijn Ziggo wachtwoord wijzigen en dan je emailadres wachtwoord in Mijn Ziggo onder Producten -> Internet, naar beneden scrollen en achter het emailadres klikken om het wachtwoord te wijzigen.

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Weet je zeker dat je IMAP heb ingesteld en niet POP3? Want daar lijkt het gedrag op.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@a.frolke van harte welkom op de Ziggo Community. Verwarrend en vervelend inderdaad, vermiste e-mailberichten.

Heb je iets aan de handige tips + adviezen van de leden? Als je het hebt opgelost horen we graag welke handeling tot de oplossing heeft geleid, dat is handig om te weten.

Heeft het geen effect? Dan vind je hier nog extra tips om één en ander na te gaan! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic