1
Vraag
2
Reacties
Ron49

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

IMAP account laadt af en toe niet

Account instellingen zijn goed op mijn IPhone 13plusmax zo ook bij mijn ziggo

Echter af en toe laad hij de mails niet. De server reageert dan niet. Ik moet dan de juiste account info controleren, maar dat klopt allemaal.

wie kan mij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @Ron49 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Heb je alles al een keer delete en opnieuw geïnstalleerd? Waarschijnlijk heb je wel de juiste info geplaatst maar gaat het toch niet helemaal lekker. Neem voor de zekerheid deze twee pagina's erbij om te zien dat het echt goed gaat. Want ik heb zelf een Ziggo mail adres en nooit problemen met SMTP en gebruik ook een iPhone 13 Max Pro.

Info van Apple:
https://support.apple.com/nl-nl/HT201320 

Info van Ziggo:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen 

Bekijk in context

7 Reacties 7
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @Ron49 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Heb je alles al een keer delete en opnieuw geïnstalleerd? Waarschijnlijk heb je wel de juiste info geplaatst maar gaat het toch niet helemaal lekker. Neem voor de zekerheid deze twee pagina's erbij om te zien dat het echt goed gaat. Want ik heb zelf een Ziggo mail adres en nooit problemen met SMTP en gebruik ook een iPhone 13 Max Pro.

Info van Apple:
https://support.apple.com/nl-nl/HT201320 

Info van Ziggo:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen 

Ron49
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Alles opnieuw ingesteld. Tot nu toe gaat het prima . Bedankt

epmrutten

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik vind het vreemd dat ik dit elke keer moet doen terwijl ik dan hetzelfde invul. Het niet reageren van deze server is schering en inslag!

Kraan1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik krijg met regelmaat foutmeldingen dat de IMAP server niet reageert. Lijkt op enig moment vanzelf op te lossen maar nu zijn al mijn adressen al enige tijd onbereikbaar op mobiel en pc's (Mac en Windows, en Iphone X en 12).

Hier kan en wil ik niet verder mee.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Er is een storing gaande met de Mail van Ziggo IMAP werkt niet en op

 

Ziggo Storingen is dit reeds aangegeven

Schermafbeelding 2022-09-14 om 13.54.48.png

 

Ook zijn de topic's doorgegeven betreft niet werken van E-mail aan de Ziggo medewerkers.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @epmrutten en @Kraan1 Welkom op de Ziggo Community!

Dat zijn meldingen om gek van te worden.

De storing waar @Dave! het over had is inmiddels opgelost. Werkt alles bij jullie ook weer naar behoren of ervaren jullie nog steeds problemen?

Kraan1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mail is zoals hiervoor vanzelf na enige tijd weer gaan werken, zonder aan deze kant iets te hebben gewijzigd.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic