Vraag
Reacties
Oplossing
SW91
Level 2

Hyundai video deurbel verbindt niet meer

Ik heb al anderhalf jaar deze slimme videodeurbel en hij is wel vaker ineens offline gegaan, maar vaak kon ik 'm na verwijderen dan weer eenvoudig vinden in de app en verbinding maken. Nu is de deurbel al een maand offline, hij knippert ook rood (wat betekent dat ie niet meer verbonden is met wifi). Werkelijk alles al geprobeerd: deurbel opnieuw aangesloten, beltrafo uit, gereset, modem gereset, 5GHz uitgezet, MAC filtering staat aan. Ik weet niet meer wat ik nu precies moet doen of nog kan proberen om mijn deurbel weer met wifi verbonden te krijgen.

Wellicht handig om te weten, ik heb ook 2 wifi pods en mijn netwerkverbinding is uitstekend. Modem zit ook vrijwel naast de deurbel. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing
21 Reacties 21
miede013
Level 1

Na het installeren van de app van Hyundau Home wordt bij een iPhone onder instellingen 'algemeen' de Hyundai app niet opgenomen in de lijst "verversen op achtergrond". De deurbel werkt wel als je de app geopend heb, maar NIET als de telefoon gewoon in rust is. The investment company is bezig te onderzoeken met de ontwikkelaar van de app wat hiervan de oorzaak is.

0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.

@miede013 

Je zou het IP adres kunnen reserveren dan zou je modem het opslaan en kan ie in rust wel worden geopent, maar dan moet de melding van de App in Instellingen > Meldingen > App aanzetten

Heel vaak hebben deze deurbel een mega vertraging, tussen de 2 en de 10 seconde voor je bij de deur bent dan heb je bericht.

Ik heb mijn investering in Eufy gedaan en heb de Eufy deurbel met ringer € 219,- bij Media markt

en met de eerste druk gaat de App ook meteen af, geen vertraging niks. Gekozen voor de draadloze versie deurbel die je 1x in de 3 maanden moet opladen. Daarnaast de Homebase 3 met 1TB Harde Schijf Sata er in gezet en 2c Cam Pro camera's 2stuks totaal € 549,- alles maar de moeite zeer waard. 

Schermafbeelding 2023-11-11 om 21.59.58.png

Schermafbeelding 2023-11-11 om 22.04.42.pngSchermafbeelding 2023-11-11 om 22.05.33.png

Nadeel van de Homebase 2 is de USB Poort afgesloten en kan er geen externe HD achter, en 16gb is weinig als je week niet kijkt, zit je al op 2GB, dit was makkelijker met 2 Camera's erbij. Dat gaat super met mijn Ziggo verbinding.

Hiervoor had ik Denver Wireless Deurbel die reageerde ook vrij vlot binnen 2 seconde. Maar goed, verjaardags cadeau en wat bonnen en alles was geregeld hier. En deel de beelden ook met goedkeuring van Politie als hun iets willen weten. Maar zet beelden nooit zelf online, dat mag weer niet, echt puur eigen bezit en daarna verwijderen na 1 week.

0 Kudos