1
Vraag
2
Reageer en help mee
Jordypar

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hulp gevraag bij het bedraad aansluiten en instellen nieuwe wifi router op de verdieping.

Momenteel heb ik een router van ziggo beneden staan. Ik wil betere wifi boven en heb een linksys e2000 staan. Echter wil ik een betere router dus ik heb een tp link c50 archer gekocht. Nu wil ik die aansluiten na configuratie maar kan niet verbinden met internet. Heb exact de zelfde setup als de oude router. Wie kan me helpen?

Als ik mijn nieuwe router op de oude aansluit (de tp link op de linksys poort 2 van oud naar poort internet van nieuw) werkt de nieuwe wel. Help!
(bekabeld)
21 Reacties 21
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Jordypar wrote:
Hallo hanh
De kabel was het enige wat het zou kunnen zijn. Deze ga ik vervangen en hopelijk is alles dan weer normaal. Bedankt!
Dat zou je het beste uitkomen natuurlijk 😉 Er is waarschijnlijk meer aan de hand. Door nieuwe router slaat internet helemaal vast, dat lijkt op een IP conflict. Als het vervangen van de kabel niet werkt dan willen we graag dat je echt even screenshots laat zien van de routermode in de modem, en de IP instellingen in de modem en de nieuwe router. Dat zijn dan 3 screenshots die nodig zijn om je verder te helpen 🙂

We zijn benieuwd! Als het met een andere kabel is opgelost is dat natuurlijk ook gaaf.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Jordypar, hoe is deze interessante situatie uiteindelijk afgelopen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic