Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Jordypar wrote:
Hallo gusto,
de situatie is als volgt. Om de haverklap ligt mijn internet er uit omdat het signaal wegvalt denk ik ookal heb ik een losse kabel getrokken naar mijn pc. De probleemoplosser geeft ook aan: DNS niet vindbaar of de standaard gateway niet vindbaar. Beneden is dit geval er niet dus het ligt aan de router.
ik denk dat hij in de bridge modus staat.
Ook heb ik mijn twijfels over de snelheid die de ziggobox leverd. Ik denk dat de configuratie incl limieten is gekopieerd van de vorige router
Jordypar wrote:
Heel erg bedankt hanh
ik heb gekeken en het aangesloten apparaat heeft een constante snelheid van 100MBps
dus ik ga er vanuit dat de kabel niet helemaal 100% is. Wat voor kabel raad je aan? Cat7?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.