Vraag
Reacties
Oplossing
Namio
Level 1

Hue via Mediabox XL aan Toon

Ik heb n vraag over het aansluiten van de Hue op mijn Mediabox XL met ingebouwde router. Ik heb de Hue aangesloten op achterzijde Mediabox en het werkt goed. Alleen wil ik Hue nu koppelen aan de Toon en die vindt hem niet in het bestaande netwerk. Betekent dat dat de achteraansluiting op de Mediabox in een ander netwerk komt?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Namio
Level 1
Topicstarter
Hoi Lycke. Heb zojuist een update binnen gekregen op de Toon, betreft de koppeling Hue. Zojuist contact kunnen leggen tussen beide apparaten, moet nu werken. Bedankt iig voor je reactie, voor jou ook gelijk Nice to know dat het nu werkt!

Bekijk in context

0 Kudos
4 Reacties 4
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
Hey Namio . Welkom hier!
Inhoudelijk kan ik niet zoveel zeggen op je vraag. Ik heb namelijk totaal geen verstand van de Hue of de Toon.
Je vraag is "Betekent dat dat de achteraansluiting op de Mediabox in een ander netwerk komt". Wat bedoel je precies met "ander netwerk"? Anders dan wat?
0 Kudos
Namio
Level 1
Topicstarter
Dank voor je reactie. Mijn Toon is via WiFi verbonden met een netwerk, mijn Hue diende bekabeld aangesloten te worden om contact te krijgen. Om de Toon en de Hue met elkaar te laten communiceren laat ik de Toon automatisch zoeken. Aangegeven wordt dat het wel een vereiste is dat ze op hetzelfde WiFi netwerk zitten. En daar gaar het fout, Toon vindt geen Hue in dat netwerk, dus geen contact helaas.
0 Kudos
Namio
Level 1
Topicstarter
Hoi Lycke. Heb zojuist een update binnen gekregen op de Toon, betreft de koppeling Hue. Zojuist contact kunnen leggen tussen beide apparaten, moet nu werken. Bedankt iig voor je reactie, voor jou ook gelijk Nice to know dat het nu werkt!
0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
Super dat het werkt, Namio . En top dat je dit nog even deelt. Geniet van de producten!
0 Kudos