Helaas krijg ik het met geen mogelijkheid voor elkaar om mijn hue bridge te verbinden met mijn Arris.
zo’n beetje alle topis gelezen en de meest voor de handliggende zaken geprobeerd.
bridge gereset
nieuwe ethernetkabel gebruikt
randapparatuur verwijderd (fritzrepeater)
het gekke is dat alle drie de blauwe lampjes branden op de bridge. Toch blijft de hue app aangeven dat hij de bridge niet kan vinden.
help!
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Jeroen1981 als alle drie de blauwe ledjes branden en de Hue Bridge is rechtstreeks via een netwerkkabel verbonden met het modem dan heeft de Hue Bridge dus zéker verbinding met het internet. Als we de niet werkende app even overslaan en proberen om de Hue Bridge toe te voegen als nieuw apparaat via Google Home, wat gebeurt er dan?
@Wim C. Omdat een reactie even op zich liet wachten, en ik het maar slecht kon loslaten, is het issue inmiddels opgelost.
Ik heb via mijn laptop en vervolgens account.meethue.com de Hue Bridge gevonden en toegevoegd. Wonderbaarlijk verschijnt deze dan wel in de Hue app op mijn telefoon.
Issue is dus opgelost! Dank voor de support!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Jeroen1981
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben.
Als u het over de Hue Bridge hebt heeft u het dan over de linker of de rechter versie?
Dank voor het warme welkom. Gaat om de variant rechts. De nieuwere versie dus;)
@Jeroen1981 welkom hier, goed dat je het vraagt. Dit is nou écht zo'n topic waarvan ik zeker weet dat @Wim C. en/of @anoniemforum vast een goede tip hebben om je Hue aan de praat te krijgen!
@Jeroen1981 als alle drie de blauwe ledjes branden en de Hue Bridge is rechtstreeks via een netwerkkabel verbonden met het modem dan heeft de Hue Bridge dus zéker verbinding met het internet. Als we de niet werkende app even overslaan en proberen om de Hue Bridge toe te voegen als nieuw apparaat via Google Home, wat gebeurt er dan?
@Wim C. Omdat een reactie even op zich liet wachten, en ik het maar slecht kon loslaten, is het issue inmiddels opgelost.
Ik heb via mijn laptop en vervolgens account.meethue.com de Hue Bridge gevonden en toegevoegd. Wonderbaarlijk verschijnt deze dan wel in de Hue app op mijn telefoon.
Issue is dus opgelost! Dank voor de support!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.