1
Vraag
2
Reacties
Jeroen1981

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hue bridge werkt ook hier niet.

Helaas krijg ik het met geen mogelijkheid voor elkaar om mijn hue bridge te verbinden met mijn Arris.

 

zo’n beetje alle topis gelezen en de meest voor de handliggende zaken geprobeerd.

 

bridge gereset 

nieuwe ethernetkabel gebruikt

randapparatuur verwijderd (fritzrepeater)

 

het gekke is dat alle drie de blauwe lampjes branden op de bridge. Toch blijft de hue app aangeven dat hij de bridge niet kan vinden.

 

help!

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Jeroen1981 als alle drie de blauwe ledjes branden en de Hue Bridge is rechtstreeks via een netwerkkabel verbonden met het modem dan heeft de Hue Bridge dus zéker verbinding met het internet. Als we de niet werkende app even overslaan en proberen om de Hue Bridge toe te voegen als nieuw apparaat via Google Home, wat gebeurt er dan?

Bekijk in context

Jeroen1981
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@Wim C. Omdat een reactie even op zich liet wachten, en ik het maar slecht kon loslaten, is het issue inmiddels opgelost.

 

Ik heb via mijn laptop en vervolgens account.meethue.com de Hue Bridge gevonden en toegevoegd. Wonderbaarlijk verschijnt deze dan wel in de Hue app op mijn telefoon.

 

Issue is dus opgelost! Dank voor de support!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Jeroen1981 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben.

Als u het over de Hue Bridge hebt heeft u het dan over de linker of de rechter versie?

 

Jeroen1981
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor het warme welkom. Gaat om de variant rechts. De nieuwere versie dus;)

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Jeroen1981 welkom hier, goed dat je het vraagt. Dit is nou écht zo'n topic waarvan ik zeker weet dat @Wim C. en/of @anoniemforum vast een goede tip hebben om je Hue aan de praat te krijgen! 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Jeroen1981 als alle drie de blauwe ledjes branden en de Hue Bridge is rechtstreeks via een netwerkkabel verbonden met het modem dan heeft de Hue Bridge dus zéker verbinding met het internet. Als we de niet werkende app even overslaan en proberen om de Hue Bridge toe te voegen als nieuw apparaat via Google Home, wat gebeurt er dan?

Jeroen1981
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@Wim C. Omdat een reactie even op zich liet wachten, en ik het maar slecht kon loslaten, is het issue inmiddels opgelost.

 

Ik heb via mijn laptop en vervolgens account.meethue.com de Hue Bridge gevonden en toegevoegd. Wonderbaarlijk verschijnt deze dan wel in de Hue app op mijn telefoon.

 

Issue is dus opgelost! Dank voor de support!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic