Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik kan mijn printer niet meer verbonden krijgen met de WiFi
router al meerdere malen gereset
heeft iemand tips
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hij doet het dankjewel iedereen voor reacties
heb je deze op de wifi 2,4 ghz aangemeld ?
Hoe doe ik dat ? 😊 totaal geen verstand van
welk modem/router gebruik jij dan kunnen we daar de handleiding er even van bij pakken.
Compal
kijk eens in deze handleiding en dan pagina 37.
daar zie je wat je kunt wijzigen in jouw modem.
Zet daar het 5 ghz kanaal eens uit.
Hoi @ronaldsabin,
Het is hier stil gebleven na de laatste reactie van @puppie. Is het gelukt met je printer?
hoi @ronaldsabin ,
Houd op het bedieningspaneel van de printer de knop Draadloos drie seconden ingedrukt en laat de knop vervolgens los.
Lampje van draadloze knop begint te knipperen.
Houd op de router de WPS-knop drie tot vijf seconden ingedrukt of totdat het aangeeft dat het WPS-verbindingsproces is gestart.
Succes,
Bam
Hij doet het dankjewel iedereen voor reacties
Wat fijn dat het werkt, @ronaldsabin! Zou je nog willen laten weten wat nu de oplossing was? Dat is handig om te weten voor anderen die hier langskomen op zoek naar een oplossing 🙂
Ik ben ook zeer benieuwd wat de oplossing is.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...