Hello,
I am not a customer of Ziggo for my connection at home anymore. I cancelled my subscription for a while ago. I haven't receive a code to retour my old modem. Could you please provide me a retour code?
Regards
Opgelost! Ga naar oplossing.
On the following page you find information about returning Ziggo devices: Returning Ziggo devices | Customer Service | Ziggo
Retouradres:
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
On the following page you find information about returning Ziggo devices: Returning Ziggo devices | Customer Service | Ziggo
Retouradres:
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Hi @ssokucu welcome to our Ziggo Community, even though you are no longer a customer with us by now 😞
Steefb sent the return procedure, did this help you and have you been able to return your equipment to us, or do you still need information from here? I'd love to hear from you!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.