1
Vraag
2
Reacties
Ligotti

Stamgast
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoofdemail adres gekaapt

Ah, als ik het niet verwacht had, nu is het wachtwoord van mijn hoofdemail adres veranderd en NIET door mij, net voor de overgang naar de KPN. En ik kan het  wachtwoord van mijn hoofdemail adres zelf niet meer veranderen. Dus zelfs als er door andere mensen op gereageerd wordt, kan ik ze niet  beantwoorden want ik kan er zelf niet meer in. Dit ruikt naar gehacked zijn.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59591Posts
  • 4011Oplossingen
  • 14906Likes

@Ligotti Kun je wel in Mijn Ziggo?

Zo ja, dan eerst het wachtwoord van Mijn Ziggo wijzigen in Gegevens - naar beneden scrollen tot onder Logingegevens.

Log daarna uit en log opnieuw in, ga dan naar Producten => Internet - naar beneden scrollen en onder E-mailadressen kun je de wachtwoorden weer wijzigen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
AlexHelpt
Expert
Expert
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 681Likes

Ha Ligotti,

 

Waarom kan je het wachtwoord niet zelf aanpassen; wat gebeurt er in Mijn Ziggo?

Steefb
Expert
Expert
  • 12340Posts
  • 2378Oplossingen
  • 4466Likes

@AlexHelpt Als je je abonnement hebt opgezegd, is het veranderen van wachtwoord niet meer mogelijk.

 

Ziggo Mail | Klantenservice | Ziggo

 

Kan ik mijn e-mailadres van Ziggo behouden als ik opzeg of overstap naar een andere provider?

 

We zorgen er wel voor dat je nog 6 maanden toegang hebt tot je e-mail. Op deze manier kun je bijvoorbeeld mails van je oude Ziggo e-mailadres doorsturen naar een eventueel nieuw e-mailadres.

 

Tip: bewaar je wachtwoord aangezien je dit na je opzegging niet meer kunt aanpassen in Mijn Ziggo.

 

 

AlexHelpt
Expert
Expert
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 681Likes

Ah, ik las 'net voor de overstap' als in; binnenkort gaat Ligotti over (en heeft nog wel toegang tot Mijn Ziggo) 🙂

Ligotti
topicstarter
Stamgast
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Wist ik maar het feit blijft dat ik mijn wachtwoord niet heb veranderd en zodoende daarover geen controle meer over heb en dus ook geen toegang meer. Ik heb nu dus helemaal geen Ziggo email accounts meer, stuk voor stuk zijn "gekaapt".

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59591Posts
  • 4011Oplossingen
  • 14906Likes

@Ligotti Kun je wel in Mijn Ziggo?

Zo ja, dan eerst het wachtwoord van Mijn Ziggo wijzigen in Gegevens - naar beneden scrollen tot onder Logingegevens.

Log daarna uit en log opnieuw in, ga dan naar Producten => Internet - naar beneden scrollen en onder E-mailadressen kun je de wachtwoorden weer wijzigen.

Ligotti
topicstarter
Stamgast
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Mooi man, gelukt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.