Vraag
Reacties
Oplossing
Ligotti
Level 3

Hoofdemail adres gekaapt

Ah, als ik het niet verwacht had, nu is het wachtwoord van mijn hoofdemail adres veranderd en NIET door mij, net voor de overgang naar de KPN. En ik kan het  wachtwoord van mijn hoofdemail adres zelf niet meer veranderen. Dus zelfs als er door andere mensen op gereageerd wordt, kan ik ze niet  beantwoorden want ik kan er zelf niet meer in. Dit ruikt naar gehacked zijn.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Ligotti Kun je wel in Mijn Ziggo?

Zo ja, dan eerst het wachtwoord van Mijn Ziggo wijzigen in Gegevens - naar beneden scrollen tot onder Logingegevens.

Log daarna uit en log opnieuw in, ga dan naar Producten => Internet - naar beneden scrollen en onder E-mailadressen kun je de wachtwoorden weer wijzigen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
AlexHelpt
Level 16

Ha Ligotti,

 

Waarom kan je het wachtwoord niet zelf aanpassen; wat gebeurt er in Mijn Ziggo?

0 Kudos
Steefb
Level 20

@AlexHelpt Als je je abonnement hebt opgezegd, is het veranderen van wachtwoord niet meer mogelijk.

 

Ziggo Mail | Klantenservice | Ziggo

 

Kan ik mijn e-mailadres van Ziggo behouden als ik opzeg of overstap naar een andere provider?

 

We zorgen er wel voor dat je nog 6 maanden toegang hebt tot je e-mail. Op deze manier kun je bijvoorbeeld mails van je oude Ziggo e-mailadres doorsturen naar een eventueel nieuw e-mailadres.

 

Tip: bewaar je wachtwoord aangezien je dit na je opzegging niet meer kunt aanpassen in Mijn Ziggo.

 

 

0 Kudos
AlexHelpt
Level 16

Ah, ik las 'net voor de overstap' als in; binnenkort gaat Ligotti over (en heeft nog wel toegang tot Mijn Ziggo) 🙂

0 Kudos
Ligotti
Level 3
Topicstarter

Wist ik maar het feit blijft dat ik mijn wachtwoord niet heb veranderd en zodoende daarover geen controle meer over heb en dus ook geen toegang meer. Ik heb nu dus helemaal geen Ziggo email accounts meer, stuk voor stuk zijn "gekaapt".

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Ligotti Kun je wel in Mijn Ziggo?

Zo ja, dan eerst het wachtwoord van Mijn Ziggo wijzigen in Gegevens - naar beneden scrollen tot onder Logingegevens.

Log daarna uit en log opnieuw in, ga dan naar Producten => Internet - naar beneden scrollen en onder E-mailadressen kun je de wachtwoorden weer wijzigen.

Ligotti
Level 3
Topicstarter

Mooi man, gelukt!