Ah, als ik het niet verwacht had, nu is het wachtwoord van mijn hoofdemail adres veranderd en NIET door mij, net voor de overgang naar de KPN. En ik kan het wachtwoord van mijn hoofdemail adres zelf niet meer veranderen. Dus zelfs als er door andere mensen op gereageerd wordt, kan ik ze niet beantwoorden want ik kan er zelf niet meer in. Dit ruikt naar gehacked zijn.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ligotti Kun je wel in Mijn Ziggo?
Zo ja, dan eerst het wachtwoord van Mijn Ziggo wijzigen in Gegevens - naar beneden scrollen tot onder Logingegevens.
Log daarna uit en log opnieuw in, ga dan naar Producten => Internet - naar beneden scrollen en onder E-mailadressen kun je de wachtwoorden weer wijzigen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ha Ligotti,
Waarom kan je het wachtwoord niet zelf aanpassen; wat gebeurt er in Mijn Ziggo?
@AlexHelpt Als je je abonnement hebt opgezegd, is het veranderen van wachtwoord niet meer mogelijk.
Ziggo Mail | Klantenservice | Ziggo
Kan ik mijn e-mailadres van Ziggo behouden als ik opzeg of overstap naar een andere provider?
We zorgen er wel voor dat je nog 6 maanden toegang hebt tot je e-mail. Op deze manier kun je bijvoorbeeld mails van je oude Ziggo e-mailadres doorsturen naar een eventueel nieuw e-mailadres.
Tip: bewaar je wachtwoord aangezien je dit na je opzegging niet meer kunt aanpassen in Mijn Ziggo.
Ah, ik las 'net voor de overstap' als in; binnenkort gaat Ligotti over (en heeft nog wel toegang tot Mijn Ziggo) 🙂
Wist ik maar het feit blijft dat ik mijn wachtwoord niet heb veranderd en zodoende daarover geen controle meer over heb en dus ook geen toegang meer. Ik heb nu dus helemaal geen Ziggo email accounts meer, stuk voor stuk zijn "gekaapt".
@Ligotti Kun je wel in Mijn Ziggo?
Zo ja, dan eerst het wachtwoord van Mijn Ziggo wijzigen in Gegevens - naar beneden scrollen tot onder Logingegevens.
Log daarna uit en log opnieuw in, ga dan naar Producten => Internet - naar beneden scrollen en onder E-mailadressen kun je de wachtwoorden weer wijzigen.
Mooi man, gelukt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.