1
Vraag
2
Reacties
Jay mulder

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoofdaansluiting niet vindbaar

Hallo,

 

vandaag mijn pakket binnengekregen van ziggo voor me nieuwe woning alleen nu kan ik nergens de aansluiting vinden. In de woonkamer zit geloof ik een PTT kastje en er hangt een kastje van delta fiber maar niks anders? En zie ook niks in de meterkast. Klantenservice(gebeld voor ik besteld heb) heeft me verteld dat er eerder ziggo geleverd is op dit adres en de postcode check geeft ook aan dat ziggo leverbaar is. Maar wat nu? bellen voor een monteur?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Jay mulder
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Wat leuk dat je diensten bij ons gaat afnemen! Het installeren van je pakket is alleen helaas niet zo gemakkelijk als je de hoofdaansluiting niet kunt vinden in je woning. Ik liep hier zelf ook tegenaan bij mijn verhuizing zo'n 1,5 jaar geleden. De kabel moest toen opnieuw naar binnen worden gevoerd. 

De kortste klap is om hiervoor een monteur in te plannen. Ik zag dat dit nog niet was gedaan, dus ik ben zo vrij geweest om de afspraak voor je te maken. De monteur komt komende maandag, 10 oktober, tussen 8:00-13:00 uur bij je langs. Komt de afspraak niet gelegen, dan kan je deze via Mijn Ziggo onder het kopje 'Gegevens' wijzigen of via de link in de e-mail ter bevestiging.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Jawel, dat is de snelste weg of via de chat 24/7/365: Monteursafspraak (ziggo.nl)

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

heb je ook gekeken of nergens een losse groene kabel uitsteekt bijvoorbeeld in de meterkast ?

tjhslangen

Level 10
  • 418Posts
  • 25Oplossingen
  • 204Likes

Kan zijn dat delta de kabel na buiten getrokken heeft en hun kabel na binnen. Monteur laten komen die kan via kabeltekening zien waar hij ongeveer binnen moet komen. Ligt hij voor de gevel en vind de monteur hem dan zal hij hem opnieuw binnen voeren

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Jay mulder
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Wat leuk dat je diensten bij ons gaat afnemen! Het installeren van je pakket is alleen helaas niet zo gemakkelijk als je de hoofdaansluiting niet kunt vinden in je woning. Ik liep hier zelf ook tegenaan bij mijn verhuizing zo'n 1,5 jaar geleden. De kabel moest toen opnieuw naar binnen worden gevoerd. 

De kortste klap is om hiervoor een monteur in te plannen. Ik zag dat dit nog niet was gedaan, dus ik ben zo vrij geweest om de afspraak voor je te maken. De monteur komt komende maandag, 10 oktober, tussen 8:00-13:00 uur bij je langs. Komt de afspraak niet gelegen, dan kan je deze via Mijn Ziggo onder het kopje 'Gegevens' wijzigen of via de link in de e-mail ter bevestiging.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic