Welkom op de Ziggo Community, @Lars7777! Leuk dat je ons hier hebt weten te vinden 🙂 Er komt natuurlijk veel kijken bij een verhuizing en ik begrijp dat je met wat vraagtekens zit over hoe de producten op je nieuwe adres aangesloten moeten worden.
@tobiastheebe gaf het al aan, je hoofdaansluiting is wel aan vervanging toe. Met een verhuizing heb je recht op een installatiemonteur en het lijkt me verstandig een monteur langs te laten komen zodra de verhuizing verwerkt is om alles correct aan te sluiten. Zo weet je zeker dat je even vooruit kunt en storingsvrij gebruik kunt maken van onze diensten op je nieuwe adres. Wel zo fijn, lijkt me! De monteur heeft uiteraard alle benodigde aansluitmaterialen bij zich.
Je verhuizing is nog niet verwerkt in het systeem en heeft als wensdatum 17 december 2021. Op die dag zal de verhuizing doorlopen in onze systemen en eenmaal afgerond is het voor ons (en onze klantenservice) mogelijk om een monteursafspraak in te plannen voor je nieuwe adres. Neem gerust contact met ons op hiervoor.
Bij verdere vragen horen we het graag. Mooie dag gewenst en succes alvast met verhuizen!