Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
N.N. wrote:
Via Ziggo Mail is wel degelijk aanpasssen van e-mailadressen en aliassen mogelijk, net als in MijnZiggo.
Alleen aliassen aanmaken is nog niet mogelijk, wordt aan gewerkt.
Sparco©1963 wrote:
@Jan F.
bij Ziggo mail zijn geen optie's om email en wachtwoorden te beheren, althans als oud UPC'er kan ik ze niet vinden.
Misschien ook hier weer onderscheid tussen Ziggo en UPC ?
Jos
Sparco©1963 wrote:N.N. wrote:
Via Ziggo Mail is wel degelijk aanpasssen van e-mailadressen en aliassen mogelijk, net als in MijnZiggo.
Alleen aliassen aanmaken is nog niet mogelijk, wordt aan gewerkt.
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt. Er is verschil tussen wat oud-Ziggo en oud-UPC klanten zien op de website. Dat is waarschijnlijk ook het geval bij Ziggo mail.
Jos
dartelaar wrote:
Ik ga maar eens met klantenservice bellen.
Jan F. wrote:dartelaar wrote:
Dat kan natuurlijk, maar u kunt dat ook doen via het [url=]https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/contact/formulier doen.
nicoenesther wrote:
Ik wil graag mijn hoofdemail adres wijzigen,maar ik kan nergens vinden hoe dat moet.Kan iemand mij helpen?
Jan F. wrote:
Ga naar Ziggo mail. U vindt daar een optie email en wachtwoorden beheren. Klik die aan, log in en de rest wijst zich vanzelf.
dartelaar wrote:
Als ik inlog op "Ziggo mail" zie ik inderdaad een link om emailadressen aan te passen of aan te maken, alleen het hoofd mailadres is nog het oude emailadres wat ooit toebehoorde aan mijn in 2013 overleden echtgenote. Met andere woorden het is dus oude informatie die er tevoorschijn komt. In 2013 heb ik het hoofd mailadres laten aanpassen.
Als ik inlog in "Mijn Ziggo" dan komen wel de juiste gegevens tevoorschijn.
Mijn Ziggo en Ziggo mail werken dus met verschillende gegevens.
Ik vergeet te vermelden dat ik een UPC klant was.
dartelaar wrote:
Ik heb inmiddels met de klantenservice contact gehad en ik zou vandaag (08-07-2015) om 20.00 uur worden teruggebeld omdat die persoon het een en ander moest uitzoeken (ik zal de naam niet noemen). Na veel uitleg was het hem duidelijk welk probleem er bij mij speelt, het was een goed gesprek en ik had goede hoop dat het goed zou komen maar helaas ik ben vandaag niet gebeld en het probleem is nog niet opgelost. Mijn Ziggo en Ziggo mail werken dus met verschillende systemen. UPC heeft mij twee jaar geleden verzekerd dat het mail adres niet meer in hun administratie aanwezig was en nu is het er toch, vreemd hè.
Sarah Ziggo wrote:
@dartelaar, heel rot dat dit zo lang moet duren. Excuses daarvoor. Is er inmiddels al contact geweest?
dartelaar wrote:Sarah Ziggo wrote:
@dartelaar, heel rot dat dit zo lang moet duren. Excuses daarvoor. Is er inmiddels al contact geweest?
Ja ze hebben mij proberen te bellen op mijn huistelefoon maar daar is overdag niemand aanwezig, de beste manier om mij te bellen is via mijn mobiel *. In 2013 heb ik het hoofdmailadres via de toenmalige klantenservice laten aanpassen en mij is via mails toegezegd dat het adres uit de administratie is verwijdert en nu is het opeens toch weer mijn hoofdmailadres althans in Ziggo mail. In "mijn Ziggo" is het wel correct.
Ik hoop toch dat het wordt aangepast.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.