Daisy25 wrote:
Ook ik wil mijn hoofd-emailadres wijzigen zodat e-mails op het oude niet, door mij in gebruik zijnde adres, gebounced worden
Klantenservice laat echter weten dit niet te kunnen doen omdat dan het computersysteem in de war raakt! Wat een achterhaald computersysteem.
Als je een abo bent aangegaan vóór 13 april 2015 kreeg je standaard een e-mailadres toegewezen dat bij je abo blijft zolang als je abo bestaat, bovendien kon je extra e-mailaccounts en/of aliassen aanmaken.
Na de fusie wordt er standaard geen e-mailaccount aan je abo gekoppeld omdat niet iedere klant daar behoefte aan heeft en er ook alternatieven zijn zoals gmail en outlook en kun je op vrijwillige basis 1 of meerdere e-mailaccounts en/of aliassen aanmaken.
Jij hebt waarschijnlijk nog een e-mail account van vóór de fusie en dat kan alléén aangepast worden ingeval van overlijden, scheiding en dat soort ingrijpende voorvallen door middel van een speciaal formulier of schriftelijk verzoek via het contactformulier.
In jou geval zou ik adviseren, maak een nieuw @ziggo.nl-account aan en laat het standaard account links liggen.