1
Vraag
2
Reacties
nicoenesther

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoofd emailadres wijzigen

Ik wil graag mijn hoofdemail adres wijzigen,maar ik kan nergens vinden hoe dat moet.Kan iemand mij helpen?
40 Reacties 40
Verwijderd account
Niet van toepassing
Misschien is het handig om er nog eens een contactformulier aan te wagen, dan heb je alles zwart-op-wit, goed voor dossiervorming.
Heb je eventueel nog een reactie op een eerder contactformulier, dan zou je via dat bestaande contactformulier tussen speciaal aangegeven lijnen alsnog een keer kunnen reageren, want dan heb je al een bestaand dossiernummer.
Slordig van Ziggo zoals daar mee omgegaan wordt.
Succes.
dartelaar

Level 3
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
N.N. wrote:
Misschien is het handig om er nog eens een contactformulier aan te wagen, dan heb je alles zwart-op-wit, goed voor dossiervorming.
Heb je eventueel nog een reactie op een eerder contactformulier, dan zou je via dat bestaande contactformulier tussen speciaal aangegeven lijnen alsnog een keer kunnen reageren, want dan heb je al een bestaand dossiernummer.
Slordig van Ziggo zoals daar mee omgegaan wordt.
Succes.


Dat is idd een optie, ga maar eens in mijn archief zoeken of ik iets kan vinden.
Maar het is wel raar dat het voor de overname van Ziggo wel goed was.
Bedankt voor de reactie super user
monique29

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit is de oplossing. Bij mij speelt hetzelfde probleem. Na contact gehad te hebben met klantenservice is mij verteld dat ik een brief moet schrijven met kopie van mijn ID bewijs om het hoofd-emailadres te wijzigen. Ook al staat het contract op je eigen naam. Was onaangenaam verrast over deze administratieve rompslomp in dit digitale tijdperk en per slotte bij het aangaan van een contract, tussentijds wijzigen van pakket, adreswijziging is ook geen kopie ID nodig. Het schijnt de wet te zijn. Verder als trouwe abonnee een korting aangeboden gekregen. Heel fijn, maar voorwaarde was nieuwe jaarcontract afsluiten met korting voor zes maanden. Nu kan ik per maand opzeggen. Wat schiet ik er als klant mee op......trek dus aan het kortste eind.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
monique29 wrote:
Verder als trouwe abonnee een korting aangeboden gekregen. Heel fijn, maar voorwaarde was nieuwe jaarcontract afsluiten met korting voor zes maanden. Nu kan ik per maand opzeggen. Wat schiet ik er als klant mee op.

Heeft u als "trouwe" klant er behoefte aan om op te zeggen? Als u toch de intentie heeft te blijven, pak die korting dan..
monique29

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jan F. wrote:
monique29 wrote:
Verder als trouwe abonnee een korting aangeboden gekregen. Heel fijn, maar voorwaarde was nieuwe jaarcontract afsluiten met korting voor zes maanden. Nu kan ik per maand opzeggen. Wat schiet ik er als klant mee op.

Heeft u als "trouwe" klant er behoefte aan om op te zeggen? Als u toch de intentie heeft te blijven, pak die korting dan..



Ben inderdaad al aan het orienteren. Ben ik en goedkoper uit, kan een nieuw hoofdemailadres regelen en per maand opzeggen. Wat houdt mij tegen.....
A.Schram

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nicoenesther wrote:
Ik wil graag mijn hoofdemail adres wijzigen,maar ik kan nergens vinden hoe dat moet.Kan iemand mij helpen?


Ik weet dat het lang geleden is, maar ben benieuwd of het je uiteindelijk gelukt is? Ik zit midden dit proces en irriteer me mateloos over he het gaat...
Verwijderd account
Niet van toepassing
@A.Schram:
het beste kunt u even met de klantenservice contact opnemen hierover.
U kunt dit namelijk niet zelf wijzigen.
Daisy25

Level 1
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik wil mijn hoofd-emailadres wijzigen zodat e-mails op het oude niet, door mij in gebruik zijnde adres, gebounced worden
Klantenservice laat echter weten dit niet te kunnen doen omdat dan het computersysteem in de war raakt! Wat een achterhaald computersysteem.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Daisy25 wrote:
Ook ik wil mijn hoofd-emailadres wijzigen zodat e-mails op het oude niet, door mij in gebruik zijnde adres, gebounced worden
Klantenservice laat echter weten dit niet te kunnen doen omdat dan het computersysteem in de war raakt! Wat een achterhaald computersysteem.

Als je een abo bent aangegaan vóór 13 april 2015 kreeg je standaard een e-mailadres toegewezen dat bij je abo blijft zolang als je abo bestaat, bovendien kon je extra e-mailaccounts en/of aliassen aanmaken.
Na de fusie wordt er standaard geen e-mailaccount aan je abo gekoppeld omdat niet iedere klant daar behoefte aan heeft en er ook alternatieven zijn zoals gmail en outlook en kun je op vrijwillige basis 1 of meerdere e-mailaccounts en/of aliassen aanmaken.
Jij hebt waarschijnlijk nog een e-mail account van vóór de fusie en dat kan alléén aangepast worden ingeval van overlijden, scheiding en dat soort ingrijpende voorvallen door middel van een speciaal formulier of schriftelijk verzoek via het contactformulier.
In jou geval zou ik adviseren, maak een nieuw @ziggo.nl-account aan en laat het standaard account links liggen.
Daisy25

Level 1
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al langer een ander e-mail account, dat is het probleem niet. En de ooit extra aangemaakte e-mailadressen waren makkelijk te verwijderen.
Wel is het een probleem dat er 1 adres, het originele, door niemand gewijzigd of verwijderd kan worden tenzij er iets verschrikkelijks met mij gebeurt.
Begrijp ik goed dat ik als ik mijn lidmaatschap opzeg en opnieuw een abonnement afsluit (bij Ziggo of elders) mijn probleem wel voor altijd is opgelost?
Verwijderd account
Niet van toepassing
Daisy25 wrote:
Ik heb al langer een ander e-mail account, dat is het probleem niet. En de ooit extra aangemaakte e-mailadressen waren makkelijk te verwijderen.
Wel is het een probleem dat er 1 adres, het originele, door niemand gewijzigd of verwijderd kan worden tenzij er iets verschrikkelijks met mij gebeurt.
Begrijp ik goed dat ik als ik mijn lidmaatschap opzeg en opnieuw een abonnement afsluit (bij Ziggo of elders) mijn probleem wel voor altijd is opgelost?

Om het op die manier te doen is natuurlijk niet zinvol.
Maar eerlijk gezegd begrijp ik het probleem niet goed.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Daisy25 wrote:
Ik heb al langer een ander e-mail account, dat is het probleem niet. En de ooit extra aangemaakte e-mailadressen waren makkelijk te verwijderen.
Wel is het een probleem dat er 1 adres, het originele, door niemand gewijzigd of verwijderd kan worden tenzij er iets verschrikkelijks met mij gebeurt.
Begrijp ik goed dat ik als ik mijn lidmaatschap opzeg en opnieuw een abonnement afsluit (bij Ziggo of elders) mijn probleem wel voor altijd is opgelost?

Dat is natuurlijk niet de oplossing, maar eerlijk gezegd begrijp ik het probleem niet helemaal.
Daisy25

Level 1
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik wil van het oude emailadres af. Verwijderen of blokkeren.
MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes
N.N. wrote:
Als je een abo bent aangegaan vóór 13 april 2015 kreeg je standaard een e-mailadres toegewezen dat bij je abo blijft zolang als je abo bestaat, bovendien kon je extra e-mailaccounts en/of aliassen aanmaken.


En daar is het bij mij fout gegaan. Ik heb niet de mogelijkheid meer om de mailadressen aan te passen 😞 De optie is er simpelweg niet. Ik kan wel 6 mailadressen aanmaken. Maar als ik mijn huidige Ziggo mailadres invul komt de melding dat het al bestaat.... Dat klopt inderdaad. Dat ben ik en mijn zakelijke alias, van voor de overname. In middels contactformulier ingevuld. Afwachten maar.
Verwijderd account
Niet van toepassing
MaxH wrote:
N.N. wrote:
Als je een abo bent aangegaan vóór 13 april 2015 kreeg je standaard een e-mailadres toegewezen dat bij je abo blijft zolang als je abo bestaat, bovendien kon je extra e-mailaccounts en/of aliassen aanmaken.


En daar is het bij mij fout gegaan. Ik heb niet de mogelijkheid meer om de mailadressen aan te passen 😞 De optie is er simpelweg niet. Ik kan wel 6 mailadressen aanmaken. Maar als ik mijn huidige Ziggo mailadres invul komt de melding dat het al bestaat.... Dat klopt inderdaad. Dat ben ik en mijn zakelijke alias, van voor de overname. In middels contactformulier ingevuld. Afwachten maar.

Het e-mailadres dat je standaard toegewezen kreeg door fUPC/fZiggo kun je zelf niet wijzigen, dat adres gebruikt Ziggo voor correspondentie naar de klant toe.
Oude @upcmail.nl-adressen zij ook niet (meer) aan te passen sinds de fusie, je kunt alleen de bijbehorende aliassen verwijderen, dat is alles. Ziggo geeft alleen nog @ziggo.nl-adressen uit.
Het is alleen door Ziggo wijzigbaar vanwege bijzondere omstandigheden, anders niet, dus succes met de aanvraag.
MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes
Ik kan helemaal niets. Ook geen wachtwoorden wijzigen. Er is al teruggebeld. Helaas net even niet bij de telefoon. Morgen maar.
Verwijderd account
Niet van toepassing
MaxH wrote:
Ik kan helemaal niets. Ook geen wachtwoorden wijzigen. Er is al teruggebeld. Helaas net even niet bij de telefoon. Morgen maar.


ICT afdeling moet de adressen koppelen aan zowel klantnummer als internet ID/Mijn ziggo
MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes
Daar zijn ze inmiddels mee bezig 😄
MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes
En opgelost. Snelle service van de HD!
Fenna2007

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Omdat mijn @casema.nl e-mailadres regelmatig gehackt wordt en ik daar mega veel spam op binnen krijg heb ik geprobeerd deze te verwijderen. Ook na contact met de klantenservice blijkt dit niet mogelijk omdat dat het hoofd e-mailadres is. De enige manier om dat e-mailadres te verwijderen is dus door mijn Ziggo abonnement op te zeggen. Te belachelijk voor woorden. Maar ja, er zit dus niets anders op dan op zoek te gaan naar een nieuwe provider. Ik wil namelijk niet dat hij blijft bestaan ook al gebruik ik hem niet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic