dartelaar wrote:
Ik heb inmiddels met de klantenservice contact gehad en ik zou vandaag (08-07-2015) om 20.00 uur worden teruggebeld omdat die persoon het een en ander moest uitzoeken (ik zal de naam niet noemen). Na veel uitleg was het hem duidelijk welk probleem er bij mij speelt, het was een goed gesprek en ik had goede hoop dat het goed zou komen maar helaas ik ben vandaag niet gebeld en het probleem is nog niet opgelost. Mijn Ziggo en Ziggo mail werken dus met verschillende systemen. UPC heeft mij twee jaar geleden verzekerd dat het mail adres niet meer in hun administratie aanwezig was en nu is het er toch, vreemd hè.
Jammer dat je nog géén reactie van Ziggo hebt gehad.
Voor alle duidelijkheid: in MijnZiggo staat het correspondentie-adres waar je e-mails naar gestuurd worden door Ziggo, dat kun je eenvoudig zelf wijzigen, dat kan ook een Outlook-, GMail- of Yahoo-adres zijn.
In ZiggoMail staat het hoofdmailadres, je ooit toegekend door UPC/Ziggo toen je het abonnement afsloot en dat kun je niet zelf wijzigen