Ik download niet vaak, maar de afgelopen dagen wel en merk dat de downloads via VPN traag zijn ( max 6Mb ).
Ik heb al tijden een UBC1318ZG, maar nu zie ik voor het eerst de onderstaande regel in de eventlog, maar is dat juist?
"...Honoring MDD; IP provisioning mode = IPv4..."
Zie ook de bijlages.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik vond altijd dat Eurosport een prachtig ( stabiel en scherp ) beeld heeft en gebruikte die zender om e.e.a. te controleren. Maar onlangs i.v.m. steeds maar oplopende Ziggo prijzen 'Series & Movies XL' weggedaan. Daardoor kan ik alleen maar 'Eurosport 1' ontvangen en zie ik vandaag toevallig het onderstaande.
Met een bitrate van gemiddeld 4.5 is natuurlijk geen prachtig, scherp en stabiel HD beeld te maken!!! Blijkbaar bespaard Ziggo niet alleen op de kleintjes, maar ook op het beeld.
'Eurosport 2' heeft een veel betere bitrate, maar dat is een extra betaalde/pakket zender.
Overigens valt het mij pas nu op, dat bij de volledige naam van 'Eurosport 1' staat geen HD staat en bij 'Eurosport 2 HD' wel !
Maar in het zenderoverzicht is weer geen verschil:
Je eerste afbeelding nog mpeg2 en 576 dat is simpelweg SD. Dat is absoluut geen HD vreemd dat er geen LCN nummer bij staat. Ik zag trouwens dat deze stream gaat stoppen er zal een Mpeg 4 kanaal voor in de plaats komen.
@RoWi. schreef:Je eerste afbeelding nog mpeg2 en 576 dat is simpelweg SD. Dat is absoluut geen HD vreemd dat er geen LCN nummer bij staat. Ik zag trouwens dat deze stream gaat stoppen er zal een Mpeg 4 kanaal voor in de plaats komen.
Dat zal inderdaad, maar zo was de stream dus wel !!
Volgens de info op mijn TV is Eurosport 1 wel 1080i ook het beeld wat ik zie is niks mis mee. Prima beeld mogelijk is digitalbitrate niet up to date.
@RoWi. schreef:Volgens de info op mijn TV is Eurosport 1 wel 1080i ook het beeld wat ik zie is niks mis mee. Prima beeld mogelijk is digitalbitrate niet up to date.
het zou kunnen...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.