Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Pasi
Level 19

Honoring MDD; IP provisioning mode = IPv4

Ik download niet vaak, maar de afgelopen dagen wel en merk dat de downloads via VPN traag zijn ( max 6Mb ).

Ik heb al tijden een UBC1318ZG, maar nu zie ik voor het eerst de onderstaande regel in de eventlog, maar is dat juist?

"...Honoring MDD; IP provisioning mode = IPv4..."

Zie ook de bijlages.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
44 Reacties 44
Pasi
Level 19
Topicstarter

Ik vond altijd dat Eurosport een prachtig ( stabiel en scherp ) beeld heeft en gebruikte die zender om e.e.a. te controleren. Maar onlangs i.v.m. steeds maar oplopende Ziggo prijzen 'Series & Movies XL' weggedaan. Daardoor kan ik alleen maar 'Eurosport 1' ontvangen en zie ik vandaag toevallig het onderstaande.

Met een bitrate van gemiddeld 4.5 is natuurlijk geen prachtig, scherp en stabiel HD beeld te maken!!! Blijkbaar bespaard Ziggo niet alleen op de kleintjes, maar ook op het beeld.

DVBC Bitrate Monitoring Eurosport 1 - C024.png

'Eurosport 2' heeft een veel betere bitrate, maar dat is een extra betaalde/pakket zender.

DVBC Bitrate Monitoring Eurosport 2 HD - C039.png

Overigens valt het mij pas nu op, dat bij de volledige naam van 'Eurosport 1' staat geen HD staat en bij 'Eurosport 2 HD' wel !

Maar in het zenderoverzicht is weer geen verschil:
Zenderoverzicht.png

0 Kudos
RoWi.
Level 20

Je eerste afbeelding nog mpeg2 en 576 dat is simpelweg SD. Dat is absoluut geen HD vreemd dat er geen LCN nummer bij staat. Ik zag trouwens dat deze stream gaat stoppen er zal een Mpeg 4 kanaal voor in de plaats komen.

0 Kudos
Pasi
Level 19
Topicstarter

@RoWi.  schreef:

Je eerste afbeelding nog mpeg2 en 576 dat is simpelweg SD. Dat is absoluut geen HD vreemd dat er geen LCN nummer bij staat. Ik zag trouwens dat deze stream gaat stoppen er zal een Mpeg 4 kanaal voor in de plaats komen.

Dat zal inderdaad, maar zo was de stream dus wel !!

0 Kudos
RoWi.
Level 20

Volgens de info op mijn TV is Eurosport 1 wel 1080i ook het beeld wat ik zie is niks mis mee. Prima beeld mogelijk is digitalbitrate niet up to date.

0 Kudos
Pasi
Level 19
Topicstarter

@RoWi.  schreef:

Volgens de info op mijn TV is Eurosport 1 wel 1080i ook het beeld wat ik zie is niks mis mee. Prima beeld mogelijk is digitalbitrate niet up to date.

het zou kunnen...

0 Kudos