Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
vloetkappe
Level 1

Home wizard P1 niet te installeren Sagemcom modem

 

Krijg mijn home wizard P1 niet geïnstalleerd op mijn nieuwe modem Sagemcom van ziggo. Alles al geprobeerd. (Telefoon aa/uit, modem alleen 2.4 ghz etc) Wie kan mij de juiste oplossing geven

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
vloetkappe
Level 1
Topicstarter

Dag alle,

 

Probleem opgelost, Homewizard heeft mij een nieuwe P1 gestuurd Deze kon ik probleemloos aankoppelen aan de modem Sagemcom.

 

Groeten Hans

Bekijk in context

5 Reacties 5
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @vloetkappe 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant-forum waar ikzelf ook klant ben. 
Vaak wil het helpen als u bij uw nieuwe modem de netwerknaam en het wachtwoord aanpast voor de netwerknaam en het wachtwoord van uw vorige modem. De apparaten die draadloos waren verbonden met uw vorige modem hebben dan meestal niet door dat ze zijn verbonden met uw nieuwe modem.

Laat maar weten of dit werkt.

 

 

remcoH1989
Level 3

Ik heb zelf ook een P1 meter en een sagecom werkt zonder problemen koppelen is ook geen isseu, je kan er ook e.v.t een andere router tussen hangen om te kijken of het echt aan de modem ligt maar hier geen problemen

0 Kudos
Jesse
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @vloetkappe en een warm welkom op de Community!

 

Je wilt natuurlijk wel gebruik kunnen maken van je HomeWizard P1 Meter. Graag helpen we je hierbij, zodat je weer inzage hebt in je verbruik! 🙂 Ik ben zo vrij geweest om je netwerk te controleren; hierin kom ik een aantal verbindingen van HomeWizard tegen. Kan ik hieruit afleiden dat het je is gelukt? Zo niet, dan horen we dit graag en wat je tot dusver allemaal hebt geprobeerd.

 

 

0 Kudos
vloetkappe
Level 1
Topicstarter

Dag alle,

 

Probleem opgelost, Homewizard heeft mij een nieuwe P1 gestuurd Deze kon ik probleemloos aankoppelen aan de modem Sagemcom.

 

Groeten Hans

Jesse
Community Moderator
Community Moderator

Fijn dat het probleem is opgelost! @vloetkappe 

0 Kudos