Krijg mijn home wizard P1 niet geïnstalleerd op mijn nieuwe modem Sagemcom van ziggo. Alles al geprobeerd. (Telefoon aa/uit, modem alleen 2.4 ghz etc) Wie kan mij de juiste oplossing geven
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag alle,
Probleem opgelost, Homewizard heeft mij een nieuwe P1 gestuurd Deze kon ik probleemloos aankoppelen aan de modem Sagemcom.
Groeten Hans
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @vloetkappe
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant-forum waar ikzelf ook klant ben.
Vaak wil het helpen als u bij uw nieuwe modem de netwerknaam en het wachtwoord aanpast voor de netwerknaam en het wachtwoord van uw vorige modem. De apparaten die draadloos waren verbonden met uw vorige modem hebben dan meestal niet door dat ze zijn verbonden met uw nieuwe modem.
Laat maar weten of dit werkt.
Ik heb zelf ook een P1 meter en een sagecom werkt zonder problemen koppelen is ook geen isseu, je kan er ook e.v.t een andere router tussen hangen om te kijken of het echt aan de modem ligt maar hier geen problemen
Goedemiddag @vloetkappe en een warm welkom op de Community!
Je wilt natuurlijk wel gebruik kunnen maken van je HomeWizard P1 Meter. Graag helpen we je hierbij, zodat je weer inzage hebt in je verbruik! 🙂 Ik ben zo vrij geweest om je netwerk te controleren; hierin kom ik een aantal verbindingen van HomeWizard tegen. Kan ik hieruit afleiden dat het je is gelukt? Zo niet, dan horen we dit graag en wat je tot dusver allemaal hebt geprobeerd.
Dag alle,
Probleem opgelost, Homewizard heeft mij een nieuwe P1 gestuurd Deze kon ik probleemloos aankoppelen aan de modem Sagemcom.
Groeten Hans
Fijn dat het probleem is opgelost! @vloetkappe
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.