tw09

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Home.nl mail account ongevraagd verwijderd

In het verleden heb ik een @Home.nl mail account aangemaakt voor mijn zoon. Ik heb dit mail account gebruikt om een account aan te maken bij  een spelletjes site. Verder heb ik dit mail account niet vaak gebruikt.

In 'Mijn Ziggo' zie ik dit mail account niet meer staan, blijkbaar heeft Ziggo dit mail account ongevraagd verwijderd. Ik heb dit mail account nodig om mijn wachtwoord te resetten voor het account van de spelletjes site (ik heb op het account van deze spelletjes geld gestort, waar ik nu niet bij kan). Ik loop nu dus vast.

Heeft enig idee hoe dit opgelost kan worden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

@tw09 Allereerst welkom op de Community! De reden van je bezoek is minder leuk. Gelukkig is er via een ander kanaal een opdracht aangemaakt waarmee het e-mailadres weer onder je klantnummer hangt. Fijn! Als er nog wat is, laat het vooral weten.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je na de aanmaak van dat emailadres een nieuw abonnement gekregen met een nieuw klantnummer?

Zo nee, laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator kijken waar dat emailadres is gebleven.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan met het bewuste emailadres tussen haakjes achter je huisnummer, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

@tw09 Allereerst welkom op de Community! De reden van je bezoek is minder leuk. Gelukkig is er via een ander kanaal een opdracht aangemaakt waarmee het e-mailadres weer onder je klantnummer hangt. Fijn! Als er nog wat is, laat het vooral weten.

Uitgelicht topic