"NOTICE ATOM is restarted as part of Self Healing Mechanism"
Dit is, tot nu toe, een foutcode die ik alleen gezien heb met Siemens/Bosch/Neff apparatuur.
Heb je met één van deze merken een wifi verbinding?
Het kan ook een droger zijn of een wasmachine of een afzuigkap enz.
Zo ja, dan verklaart dat herstarten van de DHCP-server, wat je merkt als tijdelijke uitval.
Als er al zoveel nieuwe splitters en kabels gestuurd zijn, kan het niet bij je thuis zitten.
Je signaal is dramatisch slecht, ergens moet een heel slecht contact zitten, in het AOP of buiten in de straatkast of in d kabel die ertussen loopt.
"Ziggo heeft het er over een monteur te sturen, met de opmerking dat als het toch in mijn bekabeling zit, ik moet betalen."
Dat staat in iedere mail en is voor de situaties dat er mensen zijn die roepen dat hun coax netwerk perfect in orde is en dan vindt de monteur een coaxkabel verlengd via een kroonsteentje of in elkaar gedraaid en met isolatietape aan elkaar geplakt.
Een Ziggo moderator komt morgen langs om één en ander duidelijker te maken voor je en de nodige stappen te nemen.
Je hebt nieuwe apparatuur en daar zit installatiegarantie op, dus in het geval van internet geen kosten.