Hallo Ziggo,
Sinds mijn andere topic in het archief beland is (zie: https://community.ziggo.nl/community-archief-226/ping-spikes-lag-bij-games-57001)
Maak ik graag een nieuwe.
Verhaal in het kort, sinds april al bezig met Ziggo om zeer hoge ping spikes op te lossen (en ik ben niet het enige met dit probleem als ik dit forum zo lees) maar tot nu toe geen enkel resultaat.
Nu heb ik wel veel geduld en wil ik het probleem graag oplossen met Ziggo. Maar in de tussentijd betaal ik wel netjes de rekening elke maand, maar kan er eigenlijk geen fluit mee zo.
Eigenlijk alle momenten die hierbij zijn beschreven, hebben een probleem dat de ping zo hoog is dat het gamen gewoon onmogelijk maakt. Zelfs streams kijken wordt een probleem want het hele internet valt dan voor mijn gevoel helemaal weg.
28/8
18:48 ping 300 Sea of Thieves & Discord
22:25-23:00 300+ ping Sea of Thieves & Discord
31/8
17:45 300+ ping Sea of Thieves & Discord
Saonvds ook hoge ping vanaf 20:00
4/9
19:15 Slechte ping, discord & games
20:19
8/9
13:36
00:00, heel internet weg
10/9
21:23 en later
11/9
13:00 veel rubber banding en hoge ping
13:18 400+ ping, geen stream kijken geen games kunnen spelen niks
17/9
21:31
18/9
20:00, 22:04 300+ ping Sea of Thieves & Discord
20/9
20:05, 21:30 en tot 22:30 door toen ben ik gestopt
25/9
18:05 hoge ping in games & discord
26/9
15:58
16:37
20:58
27/9
16:16 300+
16:27- en heden
Met vriendlijke groet,
Bianca