Hey @LampieNL, welkom hier!
Wat ontzettend balen dat je zoveel problemen ervaart door een hoge packetloss! Ik kan mij voorstellen dat hier iets mee moet gebeuren en ik denk dan ook graag met je mee.
Ik zie dat jij je postcode en huisnummer in je profiel hebt genoteerd, dus ik ben stiekem vast een kijkje gaan nemen in je signaal. Dat is volgens mij de eerste stap die er moet komen 😉
In die metingen van het signaal is duidelijk te zien dat het de ruisverhouding is die waarschijnlijk voor problemen zorgt. Dat valt dus erg in lijn met wat @tobiastheebe al verwachtte! Om je nu goed verder te helpen, hebben we echt een foto nodig van de hoofdaansluiting en zouden wij (de Community en ik) graag een aantal testen met je willen doen. Ik kan namelijk alleen maar vast stellen dat er een probleem is met de ruisverhouding. Ik kan niet zien waar dat vandaan komt.
Dat betekent dat het probleem op verschillende plekken veroorzaakt kan worden, zoals:
- Het netwerk van Ziggo
- De hoofdaansluiting van Ziggo
- De aansluitmaterialen (splitters en kabels)
Daar moeten we nu naar op zoek. Daar maken we een goed begin mee, als we hier een foto van je hoofdaansluiting hebben 🙂