1
Vraag
2
Reacties
KarinR

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoge ms tijdens gamen

Hallo.

Ik heb sinds enkele dagen een nieuwe modem van ziggo gekregen omdat ik naar een hoger abonnement ben gegaan. Het gaat hier om de connectbox. Ik had aan het oude modem een router hangen en ik had daarmee meer dan prima internet. Sinds ik mijn nieuwe modem heb ontvangen is het tijdens gamen niet anders dan ellende. Ik heb 3/4 spikes per minuut naar zo'n 300 ms. Gamen is eigenlijk onmogelijk. Ik heb het modem al laten bridgen en mijn router er tussen gezet, maar dit helpt helaas niet. Hoe kan ik toch weer gaan gamen zonder lags?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KarinR
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ondertussen het wifigedeelte maar als verloren beschouwd en een kabel getrokken. Dit lost het probleem wel op, heb nu wel internet waar ik op kan gamen.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi KarinR, welkom hier!

Top dat je aan de bel trekt, want lekker gamen zit er zo te lezen op deze manier niet in. Jammer genoeg werkt het bridgen van je modem niet. Ik zie dat je inmiddels je modem weer uit bridge mode hebt laten halen. Hoe is het nu? Be rt, heb jij anders nog goede tips voor KarinR?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76372Posts
  • 5203Oplossingen
  • 22515Likes
Oeps, helaas weet ik te weinig van gamen.
Mogelijk weet DennyW hier meer van of iemand anders die hier langskomt.
KarinR
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ondertussen het wifigedeelte maar als verloren beschouwd en een kabel getrokken. Dit lost het probleem wel op, heb nu wel internet waar ik op kan gamen.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76372Posts
  • 5203Oplossingen
  • 22515Likes
Dat is iets wat ik wel vaak tegenkom hier, Wifi en gamen gaat niet goed samen.

In ieder geval veel gameplezier gewenst.:relaxed:
KarinR
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik weet dat wifi het minder kan, maar met mijn vorige modem kon ik prima gamen. Alleen deze modem heeft daar totaal geen trek in.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76372Posts
  • 5203Oplossingen
  • 22515Likes
Heb je al met Wifi Analyzer gekeken of de buren op het zelfde kanaal zitten?
Of dat de 2 Wifi namen verschillend noemen een oplossing bied?

Mogelijk hier nog meer tips voor allerlei Wifi problemen: Wifi verbindingsproblemen - mogelijke oplossingen.
KarinR
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Alles is al geprobeerd. Wifi is gezet op 5 hz en 2.4 uitgezet, dat werkte niet, lag werd niet minder. En ik heb er ook een bridge op laten zetten en met een router gewerkt, mocht ook niet baten. Ook is idd de wifi ook van naam veranderd om hem alleen op 5 hz laten draaien, maar helaas. Niks werkt.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76372Posts
  • 5203Oplossingen
  • 22515Likes
Oeps, dat is niet goed.
Gelukkig dat het nu wel gaat zoals je wil.

Veel gameplezier gewenst in ieder geval:relaxed:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic