Vraag
Reacties
Oplossing
Witjes24
Level 3

Hoge latency variation en package loss

Ik heb thuis vanaf ongeveer januari hele hoge latency variation en vrij veel package loss. Dit is vooral heel vervelend tijdens video calls en het gamen. Ook het sonos systeem heeft hier last van en valt af en toe gewoon weg op hoge ping pieken. Dus ook ik zou dit graag zo snel mogelijk opgelost zien.

Ik heb hier met jullie al eerder contact over gehad. Toen heb ik mijn interne netwerk volledig gecontroleerd. Dus mijn PC rechtstreeks op de ziggo modem aangesloten en verder alles eruit gehaald, dit zorgde niet voor verbetering. Vervolgens hebben jullie mij een nieuwe adapter en kabels voor de modem opgestuurd om te checken of het probleem misschien daaraan lag, ook dit zorgde niet voor verbetering. Toen is er een monteur langs geweest die de binnenkomende waardes heeft gemeten. Deze waren allemaal goed, maar dat komt waarschijnlijk omdat het probleem dus niet altijd aanwezig is en toen hij kwam het een rustig moment was.

De monteur kon verder niks voor me betekenen  en gaf me de tip om een keer voor 48 uur lang alles behalve mijn pc van de modem te ontkoppelen en te kijken of ik dan nog steeds het probleem had. Dit is iets wat je niet heel makkelijk doet met meerdere mensen in huis die internet nodig hebben voor onder ander werk, maar ik heb het inmiddels uit kunnen voeren en ook dit gaf helaas geen verbeteringen.

Nu kan het wat mij betreft dus nog maar an 2 dingen liggen. De modem of het internet wat van buitenaf komt. Ik heb vaker van mensen gehoord dat ze dit soort problemen hadden met hoge ping op bepaalde momenten, toen de modem hebben laten vervangen en dat het daarna opgelost was.

Is het misschien mogelijk om voor mijn wijk een scan te maken om te bepalen wat de beste oplossing zal zijn?

 

Dit is het resultaat van een test uitgevoerd op mijn PC. Mijn laptop geeft overigens een overeenkomende grafiek.

  
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Witjes24
Level 3
Topicstarter

*update*

 

De ziggo monteur is gisteren langsgeweest en heeft geconstateerd dat het probleem zich waarschijnlijk in de wijkkast bevind. Hij heeft een ticket aangemaakt om hier naar te gaan kijken. Dit wordt binnen 72 uur uitgevoerd.

Ik gok dat de wijkkast gewoon tegen zijn capaciteit aan zit. Dus een upgrade nodig heeft. Volgens de monteur wist hij geen mogelijkheid waarop ik op de hoogte gehouden kan worden van de verdere voortgang, is er misschien voor jullie een manier om dit volgende week maandag of dinsdag in te zien en mij te laten weten wat er geconstateerd is?

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
43 Reacties 43
Meldingen
Aan Uit
Tom.
Level 18

Zou je wat foto's kunnen maken van je aop (hoofdaansluiting) en wat daar op aangesloten zit?

(Bijvoorbeeld Splitter, Kabels, Modem, Signaal versterker)

(Zit bij veel mensen in de meterkast)

 

Om je signaal te kunnen beoordelen:

Kun je de up- en downstream waarden en netwerkhistorie van je modem hier posten?

 

 Instructies:

 https://community.ziggo.nl/deel-je-tips-en-suggesties-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van... 

0 Kudos
Witjes24
Level 3
Topicstarter

Hoofdaansluiting:

 

Downstream:

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) SNR (dB) Modulatie Kanaalnummer
1 666000000 1 35 256qam 9
2 602000000 0 35 256qam 1
3 610000000 1 35 256qam 2
4 618000000 1 35 256qam 3
5 626000000 0 34 256qam 4
6 634000000 0 35 256qam 5
7 642000000 0 35 256qam 6
8 650000000 0 35 256qam 7
9 658000000 0 34 256qam 8
10 674000000 1 34 256qam 10
11 682000000 1 35 256qam 11
12 690000000 0 34 256qam 12
13 698000000 0 34 256qam 13
14 706000000 0 34 256qam 14
15 714000000 0 34 256qam 15
16 722000000 0 34 256qam 16
17 730000000 0 34 256qam 17
18 738000000 0 34 256qam 18
19 746000000 0 34 256qam 19
20 754000000 0 33 256qam 20
21 762000000 0 33 256qam 21
22 770000000 0 33 256qam 22
23 778000000 -1 33 256qam 23
24 786000000 -1 33 256qam 24

 

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Locked Status RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors
1 Goed (Locked) 35.084 26687493966 16724
2 Goed (Locked) 35.084 26687504765 7409
3 Goed (Locked) 35.595 26687506361 5110
4 Goed (Locked) 35.084 26687505978 5750
5 Goed (Locked) 35.084 26687495005 16727
6 Goed (Locked) 35.084 26687496254 14918
7 Goed (Locked) 35.084 26687504449 5778
8 Goed (Locked) 35.084 26687504418 8918
9 Goed (Locked) 35.084 26687497493 13580
10 Goed (Locked) 35.084 26712323207 20065
11 Goed (Locked) 35.084 26712331756 14732
12 Goed (Locked) 34.926 26712318306 30938
13 Goed (Locked) 34.926 26712310646 37877
14 Goed (Locked) 34.346 26712265266 84528
15 Goed (Locked) 34.346 26712173776 168861
16 Goed (Locked) 34.346 26712186533 163694
17 Goed (Locked) 34.484 26712178462 167000
18 Goed (Locked) 34.346 26711959364 391116
19 Goed (Locked) 34.346 26712031521 312731
20 Goed (Locked) 33.957 26711790547 560323
21 Goed (Locked) 33.957 26711747284 603969
22 Goed (Locked) 33.957 26711667586 683132
23 Goed (Locked) 33.957 26711146510 1205426
24 Goed (Locked) 33.834 26710694474 1656368

 

Upstream:

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulatie Kanaalnummer
1 36000000 46 5.120 64qam 4
2 44500000 47 5.120 64qam 3
3 52000000 47 5.120 64qam 2
4 58800000 47 5.120 64qam 1

 

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
1 2.0 0 0 2 0
2 2.0 0 0 2 1
3 2.0 0 0 2 0
4 2.0 0 0 3 1

 

Network Historie:

Tijd Prioriteit Omschrijving
09-10-2020 10:01:14 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=52.19.19.59 MAC=00:27:90:FE:20:19;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-10-2020 09:56:24 notice GUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.178.208];CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-10-2020 09:56:13 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=13.83.65.43 MAC=00:27:90:FE:20:19;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-10-2020 05:45:02 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-10-2020 05:44:29 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=13.83.65.43 MAC=00:27:90:FE:20:19;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08-10-2020 23:29:59 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08-10-2020 23:29:53 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=131.253.14.231 MAC=00:27:90:FE:20:19;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08-10-2020 20:12:44 notice TR069 start;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08-10-2020 20:12:43 notice TR069 unexpected exit;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08-10-2020 20:12:00 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=13.83.65.43 MAC=00:27:90:FE:20:19;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08-10-2020 17:24:57 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08-10-2020 17:24:16 notice Illegal - Dropped FORWARD packet: SRC=2a00:1450:400e:0806:0000:0000:0000:200a MAC=27:90:FE:20:19:86;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08-10-2020 17:00:00 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08-10-2020 16:59:51 notice Illegal - Dropped FORWARD packet: SRC=2a00:1450:400e:080a:0000:0000:0000:200a MAC=27:90:FE:20:19:86;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08-10-2020 08:03:55 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08-10-2020 08:03:51 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=104.24.13.20 MAC=00:27:90:FE:20:19;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08-10-2020 00:12:25 notice TR069 start;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08-10-2020 00:12:24 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=52.218.217.99 MAC=00:27:90:FE:20:19;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08-10-2020 00:12:24 notice TR069 unexpected exit;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
08-10-2020 00:12:03 notice Illegal - Dropped FORWARD packet: SRC=2a00:1450:400e:0805:0000:0000:0000:200e MAC=27:90:FE:20:19:86;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
0 Kudos
Tom.
Level 18

Je SNR is te laag.

Je RxMER is ook aan de lage kant.

 

Zou je voor de zekerheid je modem kabel aan de modem kant los kunnen halen en opnieuw erop kunnen drukken?

Daarna je modem 1 minuut van stroom halen.

Vervolgens je modem waardes hier opnieuw plaatsen.

 

Als dat geen verbetering geeft lijkt het me verstandig als een moderator een blik op je signaal werpt:

 

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, binnen 1-3 dagen langskomen in ieder topic.

Zij hebben Ziggo achter hun naam staan.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen.

0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid

Verwijder eens het witte kapje van de splitter. Dit kan een een beter contact bewerkstelligen.

0 Kudos
Witjes24
Level 3
Topicstarter

Done.

 

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) SNR (dB) Modulatie Kanaalnummer
1 666000000 1 35 256qam 9
2 602000000 0 35 256qam 1
3 610000000 1 35 256qam 2
4 618000000 1 35 256qam 3
5 626000000 0 35 256qam 4
6 634000000 0 35 256qam 5
7 642000000 0 35 256qam 6
8 650000000 0 35 256qam 7
9 658000000 0 35 256qam 8
10 674000000 1 35 256qam 10
11 682000000 1 35 256qam 11
12 690000000 0 35 256qam 12
13 698000000 0 35 256qam 13
14 706000000 0 35 256qam 14
15 714000000 0 35 256qam 15
16 722000000 0 34 256qam 16
17 730000000 0 34 256qam 17
18 738000000 0 34 256qam 18
19 746000000 0 34 256qam 19
20 754000000 0 34 256qam 20
21 762000000 0 34 256qam 21
22 770000000 0 34 256qam 22
23 778000000 -1 34 256qam 23
24 786000000 -1 34 256qam 24

 

Gebundelde downstream-kanalen

Kanaal Locked Status RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors
1 Goed (Locked) 35.595 6117488 0
2 Goed (Locked) 35.595 6117682 1
3 Goed (Locked) 35.780 6116823 6
4 Goed (Locked) 35.595 6117023 7
5 Goed (Locked) 35.780 6117126 6
6 Goed (Locked) 35.595 6115808 6
7 Goed (Locked) 35.780 6117484 5
8 Goed (Locked) 35.780 6115935 5
9 Goed (Locked) 35.595 6118868 0
10 Goed (Locked) 35.595 30950546 6
11 Goed (Locked) 35.595 30951138 8
12 Goed (Locked) 34.926 30951657 10
13 Goed (Locked) 35.084 30952852 5
14 Goed (Locked) 35.084 30953385 4
15 Goed (Locked) 35.084 30951803 16
16 Goed (Locked) 34.926 30953558 10
17 Goed (Locked) 34.926 30954163 9
18 Goed (Locked) 34.484 30954587 29
19 Goed (Locked) 34.773 30955134 14
20 Goed (Locked) 34.484 30942312 32
21 Goed (Locked) 34.346 30956135 30
22 Goed (Locked) 34.484 30956623 40
23 Goed (Locked) 34.484 30957120 71
24 Goed (Locked) 34.346 30954800 82

 

 

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulatie Kanaalnummer
1 36000000 45 5.120 64qam 4
2 44500000 47 5.120 64qam 3
3 52000000 47 5.120 64qam 2
4 58800000 47 5.120 64qam 1

 

Gebundelde upstream-kanalen

Kanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
1 2.0 0 0 0 0
2 2.0 0 0 0 0
3 2.0 0 0 0 1
4 2.0 0 0 0 1

 

 

Netwerk historie

Tijd Prioriteit Omschrijving
09-10-2020 10:39:11 notice GUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.178.207];CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-10-2020 10:39:02 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=52.109.8.20 MAC=00:27:90:FE:20:19;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-10-2020 10:38:58 notice GUI Token verify failed; client ip=[192.168.178.207];CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-10-2020 10:38:01 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=13.83.65.43 MAC=00:27:90:FE:20:19;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-10-2020 10:36:56 warning TCS Partial Service;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-10-2020 10:36:56 critical Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-10-2020 10:35:59 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=13.83.65.43 MAC=00:27:90:FE:20:19;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-10-2020 10:25:40 notice TR069 start;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-10-2020 10:25:32 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=178.62.38.104 MAC=00:27:90:FE:20:19;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-10-2020 10:24:21 notice REGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-10-2020 10:24:12 notice Illegal - Dropped FORWARD packet: SRC=192.168.178.24 MAC=40:F0:2F:0C:EC:72;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-10-2020 10:24:08 warning MIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-01-1970 01:02:37 notice Illegal - Dropped FORWARD packet: SRC=192.168.178.208 MAC=C4:65:16:B4:79:9D;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
01-01-1970 01:01:17 notice Cable Modem Reboot - due to power reset;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-10-2020 10:19:09 warning Lost MDD Timeout;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-10-2020 10:18:33 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=52.19.19.59 MAC=00:27:90:FE:20:19;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-10-2020 09:56:24 notice GUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.178.208];CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-10-2020 09:56:13 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=13.83.65.43 MAC=00:27:90:FE:20:19;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-10-2020 05:45:02 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
09-10-2020 05:44:29 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=13.83.65.43 MAC=00:27:90:FE:20:19;CM-MAC=ac:22:05:68:dd:df;CMTS-MAC=00:27:90:fe:20:eb;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
0 Kudos
Witjes24
Level 3
Topicstarter
KBX458 wrote:

Verwijder eens het witte kapje van de splitter. Dit kan een een beter contact bewerkstelligen.

 

Dit heb ik ook al geprobeerd, maar helaas zonder succes.

0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid

In je 2e plaatsing van de netwerkhistorie wordt meer duidelijk. Nu wordt ook de T4 melding van vandaag om 10:36:56 vermeld. Deze veroorzaakt een volledige uitval van de verbinding, terwijl de overige meldingen daarvan een voorteken zijn.

Een netwerkmonteur die een kijkje gaat nemen in de wijk- of straatkast lijkt me hier de aangewezen weg.

Ik leg het voor aan de moderators. 

0 Kudos
Witjes24
Level 3
Topicstarter
KBX458 wrote:

Ik leg het voor aan de moderators. 

Thanks

 

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @Witjes24 en welkom op de Community,

Goed dat je via dit forum aan de bel trekt. Zo te zien hebben de hier aanwezige experts (bedankt @Tom. en @KBX458   ) al goed met je meegekeken en je de juist richting opgestuurd. Ik heb zelf ook even een blik geworpen op jouw verbinding en ik zie dat met name downstream erg verstoord is.
Het lijkt mij verstandig dat we een afspraak met een storingsmonteur inplannen. Op welke data zou dit het beste schikken?

Witjes24
Level 3
Topicstarter
Paul Ziggo wrote:

Het lijkt mij verstandig dat we een afspraak met een storingsmonteur inplannen. Op welke data zou dit het beste schikken?

Bedankt voor je reactie. 

 

Is het mogelijk dit morgen overdag te plannen? Of is dat te kortdag 

En wat wordt er dan precies gechecked door de monteur? Aangezien de vorige monteur niks heeft kunnen vinden. 

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@Witjes24 Op dit moment heb ik de eerste optie op 14 oktober 2020. De netwerkmonteur die ik hiervoor wil inplannen kan de verbinding vanaf het aop naar de eindversterker en wijkkast doormeten en zodoende de oorzaak lokaliseren. 

0 Kudos
Witjes24
Level 3
Topicstarter

@Paul Ziggo 14 oktober is prima. Hoe laat kan ik hem dan ongeveer verwachten?

 

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@Witjes24 Helemaal goed! Ik heb de afspraak ingepland op woensdag 14 oktober 2020 tussen 12:00 uur en 18:00 uur.
Ik heb ook 50 Gb gratis extra data voor je aangezet op je Vodafone Mobiel nummer zo kun je tot het monteursbezoek je telefoon eventueel inzetten als mobiele hotspot om toch fatsoenlijk te internetten en online tv te kijken.
Laat je weten wat je bevindingen zijn na het monteursbezoek?

Alvast een fijn weekend! 😉 
Groeten,

Paul 

Witjes24
Level 3
Topicstarter

@Paul Ziggo Is het nog mogelijk deze afspraak te verplaatsen naar donderdag 15 oktober tussen 12:00 en 18:00?

Zou de monteur ook direct een nieuwe connect box mee kunnen nemen? Dan kan ik dat uitproberen mocht hij niet direct een oplossing weten.

Ook is nu de 50gb op het account van mijn vader toegevoegd, maar voor hem is het niet noodzakelijk aangezien ik thuis werk en hij niet. Dus overdag is zijn telefoon niet in het huis. Is het mogelijk om de 50gb op mijn vodafone aan te zetten? Deze is als het goed is ook verbonden met het ziggo account.

 

0 Kudos
Witjes24
Level 3
Topicstarter
Paul Ziggo wrote:

Alvast een fijn weekend! 😉

En u natuurlijk ook een fijn weekend toegewenst

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @Witjes24 . Je kunt een monteursafspraak zelf verplaatsen via de link die we per SMS als bevestiging hebben gestuurd. 

Wat is jouw mobiele telefoonnummer? Wil je deze in je profiel toevoegen (zet evt. achter je postcode of huisnummer, dan kan ik hem vinden)

0 Kudos
Witjes24
Level 3
Topicstarter

@Lycke Ziggo, bedankt. Ik heb mijn nummer achter het huisnummer gezet

0 Kudos
Witjes24
Level 3
Topicstarter

@Lycke Ziggo. Is het gelukt? Want dan kan ik mijn nummer weer verwijderen.

0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid

Je NAW gegevens, evenals je telefoonnummer, zijn alleen zichtbaar voor moderators.

Uiteraard ben je vrij om ze te verwijderen.

0 Kudos