Sinds vanmiddag geen internet, modem eerst nog wit licht, alles opnieuw opgestart, nu rood knipperend. Gecheckt, sinds 12.40 storing. Gebeld, ze heeft geen idee hoelang dit kan duren. Is een blokstoring...
Geen werkzaamheden hier. Wordt probleem met thuiswerken.
Hoelang duurt zoiets? Oplossing? Dank.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een blokstoring is een storing van een heel blok huizen in je omgeving of een wijkdeel of wijk en daar wordt altijd zo snel mogelijk actie op ondernomen.
Ziggo ziet dan dat er een heel blok huizen uit ligt in het Network Operating Centre, maar dan moet de oorzaak nog uitgezocht worden door een monteur en dan wordt de oplossing tijd bepaald.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De tijdsduur is niet te voorspellen, dat kan van een paar uur tot dagen zijn, het is maar net wat er gerepareerd moet worden.
Mogelijk komt hier de oplostijd te staan: Ziggo storing en onderhoud | Klantenservice | Ziggo
Dank Bert, ik hou het in de gaten.
Betreft zoiets meerdere adressen? Ik vind namelijk niets terug in alle storingen
Een blokstoring is een storing van een heel blok huizen in je omgeving of een wijkdeel of wijk en daar wordt altijd zo snel mogelijk actie op ondernomen.
Ziggo ziet dan dat er een heel blok huizen uit ligt in het Network Operating Centre, maar dan moet de oorzaak nog uitgezocht worden door een monteur en dan wordt de oplossing tijd bepaald.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.