Hoi als ik een mail krijg hoor ik geen geluid of melding ik zie ook geen ziggomail op mijn meldings pictogrammen aanpassen zie ik hem ook niet staan ziggo mail
Opgelost! Ga naar oplossing.
wijzig in de instellingen van eMclient je wachtwoord, dus niet hetzelfde als voor outlook.
Dan kan daar (emclient) niks binnen komen.
Als er mail verdwijnt nadat je eerder al een mail hebt ontvangen dan zou ik eerst eens goed kijken of alle instellingen wel goed staan.
Verdwijnt de mail ook uit de webmail. dat kun je via deze link bekijken https://www.ziggo.nl/mail
Gebruik je de pop3 instellingen dan moet er een vinkje staan in outlook laat het bericht achter op de server.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Gebruik je de webmail of een client?
gebruik outlook en g-mail
was eerst bij kpn maar de mail adres gebruik ik nog tot oktober
Kijk eens in de instellingen van die apps en mogelijk kun je de meldingen aanzetten.
De pictogrammen en zichtbare meldingen moet je mogelijk ook ergens in de instellingen van het apparaat instellen.
Welk apparaat gaat het over met welke systeemsoftware en versie?
Als je windows gebruikt ga naar instellingen > meldingen.
hoi bij systeem melding geluid staat aan maar ik zie in dat rijtje ook geen ziggo mail staan
@theeke1958 Welk apparaat gaat het over met welke systeemsoftware en versie?
Je moet in de instellingen van de apps Outlook zijn en die van de app die je gebruikt voor Gmail.
Ziggo Mail is geen app.
Kijk eens in instellingen -> meldingen -> apps Outlook.
hoi die apps outlook staan aan
welke outlook versie.
en voor Gmail.
Welk apparaat gaat het over met welke systeemsoftware en versie?
hoi het gaat over een laptop lenovo windows 11
g-mail krijg ik een melding en outlook ook alleen van ziggomail niet
gr theeke
kan ik dat ook met kpnwebmail invoeren ziggomail mijn gegevens
@theeke1958 wat wil je bij KPN invoeren.?
De laatste zin is voor mij niet te begrijpen.
Kijk eens in deze instellingen, mogelijk ligt hier een oplossing: E-mailinstellingen controleren | Klantenservice | Ziggo
smtp en pop gegevens
oke bedankt ga kijken
hoi heb nog een vraag ik heb eM Client geinstalleerd daar werkt mijn ziggo mail op nu is mijn vraag kan ik dan ziggomail verwijderen of gewoon laten staan
alvast bedankt gr theeke
@theeke1958 Je kan deze mailclients naast elkaar gebruiken of een van de twee het is welk mail programma je zelf handig vind.
Elke gebruiker heeft zo zijn voorkeur.
.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.