Toch een vervolg op:
Nog steeds krijg ik de irritante popups, waar ik niet omheen kan en waardoor ik niets met de smart-wifi app kan zonder de boel plat te brengen en iedereen over me heen te krijgen. Zelfs als ik het wel laat doen, komt hij soms een paar uur later weer met: het is al weer een poos geleden....
Je zei dat dit waarschijnlijk afgelopen kwartaal opgelost zou zijn. Dat is dus niet uitgekomen, wanneer gaat dit wel gewijzigd worden?
Hi @CPV - De details ervan moet ik nog schuldig blijven, maar op 4 februari is er iets gefikst dat voor minder (onterechte) triggers zou zorgen. Voor zover ik kan beoordelen was dat het laatste wat hiervoor nog liep. Als jij nu nog steeds zo vaak deze melding krijgt (meerdere keren op een dag of week), gaan we jouw individuele situatie ook opnieuw onder de loep nemen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat is inderdaad behoorlijk irritant @CPV , die onhandige pop ups waar je maar niet omheen kunt!
Dit loopt ook al even zie ik, en er wordt op dit moment nog aan een fix gewerkt. Zodra er een update is dan laten we je dit natuurlijk weten.
Een half jaar geleden werd er ook al aan gewerkt en hij zou afgelopen kwartaal komen. Heb je een idee wanneer de fix nu komt?
Op dit moment nog niet helaas @CPV , wanneer er een update is dan zullen we je dit natuurlijk laten weten.
Hi @CPV - De details ervan moet ik nog schuldig blijven, maar op 4 februari is er iets gefikst dat voor minder (onterechte) triggers zou zorgen. Voor zover ik kan beoordelen was dat het laatste wat hiervoor nog liep. Als jij nu nog steeds zo vaak deze melding krijgt (meerdere keren op een dag of week), gaan we jouw individuele situatie ook opnieuw onder de loep nemen.
Hi @Alex
Ik ga het even in de gaten houden.
Het grootste probleem was niet zozeer het aantal triggers, maar dat je er moet omheen kunt. Je bent verplicht om ze uit te voeren, met alle netwerkverstoringen van dien, als je nog iets anders met de app wilt doen.
Het zou idd wel goed zij als er een optie wordt gegeven om het af te slaan middels een kruisje oid
Ja, snap ik inderdaad. Het optioneel maken (of een uitstel-mogelijkheid) is vriendelijker, maar de verwachting is spijtig genoeg nog steeds dat dat niet op korte termijn gaat veranderen. (Zie ook het tweede punt uit [het vorige topic]). Hierbij dus wel rekening houdend met het feit dat de pop-up niet zó vaak voorkomt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.