Vraag
Reacties
CPV
Level 8

Hoe zet ik de automatische wifi-scan uit in de SmartWifi app?

@Alex 

 

Toch een vervolg op:

https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Hoe-zet-ik-de-automatische-wifi-scan-uit-in-de-SmartWifi-app/m...

 

Nog steeds krijg ik de irritante popups, waar ik niet omheen kan en waardoor ik niets met de smart-wifi app kan zonder de boel plat te brengen en iedereen over me heen te krijgen. Zelfs als ik het wel laat doen, komt hij soms een paar uur later weer met: het is al weer een poos geleden....

 

Je zei dat dit waarschijnlijk afgelopen kwartaal opgelost zou zijn. Dat is dus niet uitgekomen, wanneer gaat dit wel gewijzigd worden?

 

Afbeelding van WhatsApp op 2025-01-21 om 21.36.26_69612356.jpg

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Uitgelicht
Alex
Community Moderator

Hi @CPV - De details ervan moet ik nog schuldig blijven, maar op 4 februari is er iets gefikst dat voor minder (onterechte) triggers zou zorgen. Voor zover ik kan beoordelen was dat het laatste wat hiervoor nog liep. Als jij nu nog steeds zo vaak deze melding krijgt (meerdere keren op een dag of week), gaan we jouw individuele situatie ook opnieuw onder de loep nemen.

0 Kudos
7 Reacties 7
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Dat is inderdaad behoorlijk irritant @CPV , die onhandige pop ups waar je maar niet omheen kunt! 
Dit loopt ook al even zie ik, en er wordt op dit moment nog aan een fix gewerkt. Zodra er een update is dan laten we je dit natuurlijk weten. 

0 Kudos
CPV
Level 8
Topicstarter

Een half jaar geleden werd er ook al aan gewerkt en hij zou afgelopen kwartaal komen. Heb je een idee wanneer de fix nu komt?

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Op dit moment nog niet helaas @CPV , wanneer er een update is dan zullen we je dit natuurlijk laten weten. 

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @CPV - De details ervan moet ik nog schuldig blijven, maar op 4 februari is er iets gefikst dat voor minder (onterechte) triggers zou zorgen. Voor zover ik kan beoordelen was dat het laatste wat hiervoor nog liep. Als jij nu nog steeds zo vaak deze melding krijgt (meerdere keren op een dag of week), gaan we jouw individuele situatie ook opnieuw onder de loep nemen.

0 Kudos
CPV
Level 8
Topicstarter

Hi @Alex 

Ik ga het even in de gaten houden.

Het grootste probleem was niet zozeer het aantal triggers, maar dat je er moet omheen kunt. Je bent verplicht om ze uit te voeren, met alle netwerkverstoringen van dien, als je nog iets anders met de app wilt doen.

0 Kudos
MR_CHIP
Level 19

Het zou idd wel goed zij als er een optie wordt gegeven om het af te slaan middels een kruisje oid

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Ja, snap ik inderdaad. Het optioneel maken (of een uitstel-mogelijkheid) is vriendelijker, maar de verwachting is spijtig genoeg nog steeds dat dat niet op korte termijn gaat veranderen. (Zie ook het tweede punt uit [het vorige topic]). Hierbij dus wel rekening houdend met het feit dat de pop-up niet zó vaak voorkomt.

0 Kudos