Zes jaar geleden kwam hier ter sprake of het gegenereerde wachtwoord van WifiSpots door de gebruiker zelf kon worden gewijzigd. Na wat over en weer discussie was het resultaat onbeslist. Niemand die het wist. Heb het nu opnieuw gevraagd op de onvolprezen online help in de nieuwe glanzende Vodafone Ziggo app. Ik kreeg eerst een fout antwoord, en nadat ik daar op had gewezen verwees de medewerker me naar de community want hier is wellicht meer kennis dan bij Ziggo. Dus iemand die het weet?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het wachtwoord van je wifispots kun je wijzigen in Mijn Ziggo, alleen Ziggo bepaald welk nieuw wachtwoord het wordt: Wifispots instellen | Mijn Ziggo
Klik op: Persoonlijke inloggegevens opvragen
en dan op Nieuw wachtwoord.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
welke wifipots? In de loop der tijd zijn er verschillende gebruikt.
het wachtwoord van de wifispots kan je niet zelf aanpassen.
Het wachtwoord van je wifispots kun je wijzigen in Mijn Ziggo, alleen Ziggo bepaald welk nieuw wachtwoord het wordt: Wifispots instellen | Mijn Ziggo
Klik op: Persoonlijke inloggegevens opvragen
en dan op Nieuw wachtwoord.
Duidelijk. Dank
Dank
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.