Waarom kan ik bij mijn Ziggo de wachtwoorden niet meer wijzigen??
Alleen de Email adressen staan er, er is alleen mogelijk om een nieuwe aan te maken maar wachtwoord kan je nergens wijzigen. Probeer dit bij .....Multiweb.nl te doen. Want bij een pop mail aan te maken zegt het systeem WW fout?? maar deze fout komt ook bij ....Quicknet.nl en ....ziggo.nl.
Wat is er aan de hand bij Ziggo???
verder instelling weet ik wel uit 587 TLS enz.
995 inkomende
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je in Mijn Ziggo - Producten - Internet achter je emailadres op E-mail instellen klikt, dan kom je op de volgende pagina:
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je in Mijn Ziggo - Producten - Internet achter je emailadres op E-mail instellen klikt, dan kom je op de volgende pagina:
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.