1
Vraag
2
Reageer en help mee
schommels

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoe stel ik een bedtijd in op safe online op mn telefoon?

Hey,

 

Ik heb safe online gedownload, zou graag voor mezelf een bedtijd instellen waarna mn telefoon bijna nutteloos word (23:00) en krijg het niet voor mekaar.

 

Hoe werkt dit? Kan iemand me dit uitleggen?

11 Reacties 11
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.


Sommige merken/type smartphones hebben een ‘stil’ stand, die op door u ingestelde tijden in- en uit schakelt. Alle melding m.b.t. mail/spelletjes/media/sms/…. worden dan stil gezet. Ze komen dan natuurlijk wel binnen en zijn wel zichtbaar op uw smartphone, maar het ‘belletje’ gaat niet.
Tevens kan men vaak dan ook instellen, wie u nog wel kunnen/mogen bellen. B.v. naaste familie wel en alle anderen niet. Dan kan u rustig slapen en mocht er toch paniek uitbreken, dan bent u wel bereikbaar.
Overigens kan men dan, gewoon alles op de smartphone blijven doen, maar de geluiden zijn uitgeschakeld.

Gelukkig heb ik een Moto G5 en die heeft zo'n optie. Van 00:00 tot 07:00 schakelt die alle meldingen/geluiden uit, behalve voor meldingen van contactpersonen die ik heb aangegeven. Dan kan je ook rustig slapen, zonder nachtelijke melding van mails/sms/…..


Ik moet er toch echt niet aan denken, dat ik in de nacht niet bereikbaar ben voor naaste/directe familie ( kinderen ). Stel voor dat ze wat overkomt ….


Safe-Online is meer gemaakt m.b.t. internet toegang en veiligheid. U zou misschien de internet toegang van uw smartphone kunnen blokkeren, maar behalve mail stopt u dan niets.

schommels
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Juist, maar ik wil dus de bedtijd aanzetten.

 

Ik bedoel dus dit: https://imgur.com/a/oq8dCcm

 

En op de pc werkt het wel, op de telefoon niet. Waarom werkt het niet?

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @schommels , welkom op de Community!

 

Super dat je Safe Online gebruikt en dat het al is gelukt om dit succesvol in te stellen op je PC! Nu alleen je telefoon nog, waarop je ook graag een tijdslimiet wilt instellen. 

Heb je dit topic al eens doorgenomen? Ook raad ik je aan om deze pagina eens onder de loep te nemen. Kom je er met die informatie uit?

schommels
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Marije Ziggo wrote:

Hey @schommels , welkom op de Community!

 

Super dat je Safe Online gebruikt en dat het al is gelukt om dit succesvol in te stellen op je PC! Nu alleen je telefoon nog, waarop je ook graag een tijdslimiet wilt instellen. 

Heb je dit topic al eens doorgenomen? Ook raad ik je aan om deze pagina eens onder de loep te nemen. Kom je er met die informatie uit?

 

Jullie idee van helpen is niet helpen, of wel?

 

Gewoon een doorverwijzing, geen enkele hulp aan de telefoon of zeggen dat f-secure het maar moet regelen.

 

Jullie bieden een product aan *******, dan moet je weten hoe je dit ***ding fatsoenlijk laat werken op elk platform.

 

Is dat een vreemd concept voor ziggo?

 

Ik vraag jullie HIER om hulp, je kan mij HIER vertellen hoe ik dit oplos.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Ik kan mij voorstellen dat het heel frustrerend is dat het je niet lukt, @schommels . Laten we alleen even de feiten op een rij zetten: 

  • Safe Online is een dienst van Ziggo die we aanbieden. 
  • Die dienst werkt. Dat is de garantie die wij bieden en ook leveren. 
  • Het werkt op 1 van je apparaten, wat bevestigd dat het werkt. 
  • Jouw telefoon is een toestel die niet van Ziggo is. Daarop levert Ziggo geen garantie.
    Ik ken jouw toestel niet, ik weet niet hoe jouw instellingen daarop staan. Je kunt Ziggo dus niet verantwoordelijk stellen dat het daarop niet werkt of dat je het niet kunt vinden. 

 

Wat kan ik vanuit Ziggo dan voor jouw toestel doen? Je verwijzingen geven, advies geven naar mogelijke oplossingen en met je meedenken om daar te komen. Daarvoor moet je verschillende dingen uitproberen. Dat is wat ik hier met je probeer. Dat kan op een respectvolle manier, volgens de huisregels

schommels
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Je kan mij vertellen hoe het werkt op android toestellen.

 

Ik wil niet van het kastje naar de muur gestuurd worden, als je oplossingen hebt mag je er hier mee komen.

 

Je kan anders ook gewoon je handen hiervan proberen te wassen zoals de ziggo klantenservice dat doet wanneer ik ernaar vraag, zij verwijzen mij echter naar deze community pagina en jij hebt niet de luxe om mij nogmaals weg te sturen.

Music19

Level 1
  • 392Posts
  • 8Oplossingen
  • 61Likes

@schommels Je onbeschoft taalgebruik nodigt andere abonnees niet echt uit jou te helpen. 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

gebruik je iphone of android? 

schommels
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik gebruik android.

 

Als mensen me onbeschoft vinden dan is dat vervelend, ik vind het vervelend dat ziggo me niet gewoon kan vertellen hoe ik hun product op mn telefoon fatsoenlijk instel.

 

Verscheidene malen heb ik gebeld met de klantenservice, ze helpen hierbij gewoon niet, je hebt er helemaal niks aan. Ze verwijzen me door naar de community, dat scheelt hun ongetwijfeld mankracht en kost ze minder geld als wij het zelf oplossen.

 

Ik vind dit een belachelijke en klantonvriendelijke aanpak en dit kan ik ze niet wijsmaken aan de telefoon dus doe ik het hier wel.

schommels
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Marije Ziggo wrote:

 

 

Super dat je Safe Online gebruikt en dat het al is gelukt om dit succesvol in te stellen op je PC! Nu alleen je telefoon nog, waarop je ook graag een tijdslimiet wilt instellen. 

 

Even een correctie: ik wil een bedtijd instellen, geen tijdslimiet. Ik kom hier om dat te leren, omdat men me dat aan de telefoon niet kan of wil vertellen.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes
schommels wrote:
Marije Ziggo wrote:

 

 

Super dat je Safe Online gebruikt en dat het al is gelukt om dit succesvol in te stellen op je PC! Nu alleen je telefoon nog, waarop je ook graag een tijdslimiet wilt instellen. 

 

Even een correctie: ik wil een bedtijd instellen, geen tijdslimiet. Ik kom hier om dat te leren, omdat men me dat aan de telefoon niet kan of wil vertellen.

bedtijd is mogelijk vanuit safe online 

 

als ik daarna inlog dan zit je in mijn ziggo dan op internet

daarna na safe online instellen dan moest je inloggen met mijn ziggo

klik op je apparaat

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic