Opgelost! Ga naar oplossing.
HBer wrote:N.N. wrote:🙂 dat waardeer ik! bedankt voor de moeite alvast
Ik ga me er meer in verdiepen en probeer er op terug te komen binnenkort.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
HeartBeat wrote:
Heb hetzelfde probleem, sinds de laatste update is het niet meer mogelijk om de 'ouderlijk toezicht' te wijzigen. Het is nu vervangen door huisregels maar wanneer je daar naar toe gaat en inlogt kan je alleen finder gebruiken en de naam wijzigen.
Ronald Ziggo wrote:
Een update: Het product team was er niet van op de hoogte, het is in ieder geval niet zoals bedoeld!
We werken nu aan een oplossing.
Gr,
HBer wrote:
Met update dd 22-12 is instellingen gedeelte weer beschikbaar. Ik kan alleen nog steeds niet vinden hoe van gebruiker te switchen: adult is default en bij switch user crashed de app. Daarnaast : userprofile is lijkt het gelinkt aan main account - waar er maar één van is.
...wat ontgaat me?
N.N. wrote:
Eerst ouderlijk toezicht inschakelen.
HBer wrote:N.N. wrote:
voor de duidelijkheid: betreft android.
Staat aan. Kan nog steeds alleen bij Bescherming: adult kiezen.
N.N. wrote:HBer wrote:N.N. wrote:
voor de duidelijkheid: betreft android.
Staat aan. Kan nog steeds alleen bij Bescherming: adult kiezen.
Dat weet ik, ik zie ook allerlei tabjes staan onder de zin bescherming adult, waaronder een tabje ouderlijk toezicht.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.