Hoe maak je een back- up van de e-mails in de POP account van je Apple Tablet om daarna deze om te zetten in Imap.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik ben zelf geen Apple/iOS-gebruiker, maar lees in een stukje AI-tekst van Google dat je simpelweg een nieuw IMAP-account kunt maken en dan de bestaande mail van het POP3-account daarin kunt importeren, zolang je Apple Mail gebruikt.
Ik gebruik ziggo mail, sorry
Ik doelde hiermee op de mailapplicatie die je gebruikt op de iPad, niet het mailadres.
Ik loste het op door enkele emails die bewaard moeten worden simpel naar mijzelf door te sturen en voor de veiligheid in een nieuwe postbus te zetten in de imap-account op de iphone .Daarna kan de popaccount worden verwijderd. Het is mij niet bekend hoe je emails importeert vanuit een popaccount als groep in een bestaande andere account.
Prima als dat een voor jou acceptabele oplossing is, al is dit wel omslachtiger. Ik lees hier en daar dat je berichten in het oude POP3-account kunt selecteren en vervolgens verplaatsen naar het nieuwe IMAP-account. Als Android-gebruiker kan ik je hier helaas niet verder mee helpen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.