Sinds rond 12:00 krijg ik foutmelding bij binnenhalen / versturen van mail, heb hierbij aangegeven advies ww aanpassen opgevolgd maar is nog niet opgelost, zie bijgaande screenshots met opvallend ook wat chinees lijkende tekens (?!)
Opgelost! Ga naar oplossing.
Mijn Ziggo en de mailbox maken van verschillende wachtwoorden gebruik. Je moet dus niet het wachtwoord van Mijn Ziggo zelf aanpassen of gebruiken, maar het wachtwoord van de mailbox aanpassen via Mijn Ziggo.
Je zou de mailbox moeten zien op de pagina Producten → Internet, scroll omlaag naar 'Ziggo Mail' en klik op 'E-mail instellen' achter het betreffende e-mailadres.
Het is mij niet bekend of (normaliter) een waarschuwing vooraf wordt gestuurd. Mogelijk kan abuse@ziggo.nl meer informatie geven over wat precies geconstateerd is als aanleiding voor de blokkade.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik zie bij mijn producten geen mogelijkheid ww aan te passen eerder begreep ik dat aangegeven was ww van mijn ziggo te gebruiken in email account, gedaan maar probleem blijft, terwijl ik dit typ krijg ik steeds scherm met server, gebruikersnaam, ww waarin de cursor dan automatisch naar het ww veld gaat, nogal irritant (sorry)
Mijn Ziggo en de mailbox maken van verschillende wachtwoorden gebruik. Je moet dus niet het wachtwoord van Mijn Ziggo zelf aanpassen of gebruiken, maar het wachtwoord van de mailbox aanpassen via Mijn Ziggo.
Je zou de mailbox moeten zien op de pagina Producten → Internet, scroll omlaag naar 'Ziggo Mail' en klik op 'E-mail instellen' achter het betreffende e-mailadres.
Dit dus
Hiermee wel gevonden, dankje. Blijft voor mij onduidelijk waardoor dit komt (begin aug. hetzelfde probleem).
Blijkbaar worden vanaf de mailbox berichten verzonden welke door de mailserver van Ziggo als spam worden herkend.
Oke, maar dan krijg je geen waarschuwing maar wordt e-mail geblokkeerd zonder toelichting (?) ben mij niet bewust geweest van spam mail te hebben verstuurd.
Het is mij niet bekend of (normaliter) een waarschuwing vooraf wordt gestuurd. Mogelijk kan abuse@ziggo.nl meer informatie geven over wat precies geconstateerd is als aanleiding voor de blokkade.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.