1
Vraag
2
Reacties
Leo6

Level 3
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hoe los ik een foutmelding in Outlook op bij het verzenden en ontvangen van e-mails?

Sinds rond 12:00 krijg ik foutmelding bij binnenhalen / versturen van mail, heb hierbij aangegeven advies ww aanpassen opgevolgd maar is nog niet opgelost, zie bijgaande  screenshots met opvallend ook wat chinees lijkende tekens (?!)    

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 32345Posts
  • 2284Oplossingen
  • 16330Likes

Mijn Ziggo en de mailbox maken van verschillende wachtwoorden gebruik. Je moet dus niet het wachtwoord van Mijn Ziggo zelf aanpassen of gebruiken, maar het wachtwoord van de mailbox aanpassen via Mijn Ziggo.

 

Je zou de mailbox moeten zien op de pagina Producten → Internet, scroll omlaag naar 'Ziggo Mail' en klik op 'E-mail instellen' achter het betreffende e-mailadres.

Bekijk in context

Uitgelicht
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 32345Reacties
  • 2284Oplossingen
  • 16330Likes

Het is mij niet bekend of (normaliter) een waarschuwing vooraf wordt gestuurd. Mogelijk kan abuse@ziggo.nl meer informatie geven over wat precies geconstateerd is als aanleiding voor de blokkade.

8 Reacties 8
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 32345Posts
  • 2284Oplossingen
  • 16330Likes
  • Heb je wel het juiste wachtwoord aangepast, dus niet het wachtwoord van Mijn Ziggo zelf maar dat van de betreffende mailbox (op de pagina Producten → Internet)?
  • Kun je inloggen via webmail?
Leo6
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik zie bij mijn producten geen mogelijkheid ww aan te passen eerder begreep ik dat aangegeven was ww van mijn ziggo te gebruiken in email account, gedaan maar probleem blijft, terwijl ik dit typ krijg ik steeds scherm met server, gebruikersnaam, ww waarin de cursor dan automatisch naar het ww veld gaat, nogal irritant (sorry)  

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 32345Posts
  • 2284Oplossingen
  • 16330Likes

Mijn Ziggo en de mailbox maken van verschillende wachtwoorden gebruik. Je moet dus niet het wachtwoord van Mijn Ziggo zelf aanpassen of gebruiken, maar het wachtwoord van de mailbox aanpassen via Mijn Ziggo.

 

Je zou de mailbox moeten zien op de pagina Producten → Internet, scroll omlaag naar 'Ziggo Mail' en klik op 'E-mail instellen' achter het betreffende e-mailadres.

S4R

Level 16
  • 2056Posts
  • 71Oplossingen
  • 1295Likes

Dit dus

S4R_0-1699640862849.png

 

Leo6
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hiermee wel gevonden, dankje. Blijft voor mij onduidelijk waardoor dit komt (begin aug. hetzelfde probleem). 

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 32345Posts
  • 2284Oplossingen
  • 16330Likes

Blijkbaar worden vanaf de mailbox berichten verzonden welke door de mailserver van Ziggo als spam worden herkend.

Leo6
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Oke, maar dan krijg je geen waarschuwing maar wordt e-mail geblokkeerd zonder toelichting (?) ben mij niet bewust geweest van spam mail te hebben verstuurd.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 32345Posts
  • 2284Oplossingen
  • 16330Likes

Het is mij niet bekend of (normaliter) een waarschuwing vooraf wordt gestuurd. Mogelijk kan abuse@ziggo.nl meer informatie geven over wat precies geconstateerd is als aanleiding voor de blokkade.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic