Vraag
Reacties
Oplossing
Nozelfbruggetje
Level 2

Hoe krijg ik F-secure bankiersbeveiliging actief met Coinmerce?

Beste lezers,

Weet iemand waarom de bankiersbeveiliging wel aangaat bij inloggen op Bitvavo (crypto exchange) , maar niet bij Coinmerce (ook crypto exchange).

Hamvraag is natuurlijk: Hoe krijg ik bij Coinmerce de bankiersbeveiliging actief.

Graag advies, tips.

Alvast bedankt voor het meedenken.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

Het lijkt me niet geheel onlogisch dat niet alle crypto exchanges bekend zijn bij f-secure.

Ook niet alle reguliere banken overigens.

Je zal bij F-secure moeten zijn, zelf kun je niets toevoegen.

Bankierbeveiliging wordt niet geactiveerd wanneer u een website van een bank bezoekt - F-Secure Comm...

Bij het bezoeken van een bankwebsite wordt Bankierbeveiliging niet geactiveerd.

Diagnose

Uw onlinebank staat mogelijk niet in onze database.

• Voer een andere online bank in. Als dit wel werkt, is uw onlinebank waarschijnlijk niet opgenomen in onze database. Als dit het geval is, kunt u uw bank als volgt indienen bij onze labs voor analyse:
    1. Ga naar Een voorbeeld indienen.
    2. Plak onder het tabblad URL-voorbeeld het webadres (URL) van uw onlinebank in het tekstvak Voorbeeld-URL of IP-adres.
    3. Schakel het vakje Ik wil meer details over dit voorbeeld geven en wil op de hoogte gehouden worden van de analyseresultaten in en vul het contactformulier in.
    4. Selecteer onder URL-type de optie Probleem met betrekking tot Bankierbeveiliging.
    5. Selecteer onder Probleemtype de optie Bankiersessie wordt niet geactiveerd bij het openen van de site.
    6. Geef uw voorbeeld een onderwerp en een beschrijving, bevestig dat u geen robot bent en klik op URL-voorbeeld indienen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Steefb
Level 20

Het lijkt me niet geheel onlogisch dat niet alle crypto exchanges bekend zijn bij f-secure.

Ook niet alle reguliere banken overigens.

Je zal bij F-secure moeten zijn, zelf kun je niets toevoegen.

Bankierbeveiliging wordt niet geactiveerd wanneer u een website van een bank bezoekt - F-Secure Comm...

Bij het bezoeken van een bankwebsite wordt Bankierbeveiliging niet geactiveerd.

Diagnose

Uw onlinebank staat mogelijk niet in onze database.

• Voer een andere online bank in. Als dit wel werkt, is uw onlinebank waarschijnlijk niet opgenomen in onze database. Als dit het geval is, kunt u uw bank als volgt indienen bij onze labs voor analyse:
    1. Ga naar Een voorbeeld indienen.
    2. Plak onder het tabblad URL-voorbeeld het webadres (URL) van uw onlinebank in het tekstvak Voorbeeld-URL of IP-adres.
    3. Schakel het vakje Ik wil meer details over dit voorbeeld geven en wil op de hoogte gehouden worden van de analyseresultaten in en vul het contactformulier in.
    4. Selecteer onder URL-type de optie Probleem met betrekking tot Bankierbeveiliging.
    5. Selecteer onder Probleemtype de optie Bankiersessie wordt niet geactiveerd bij het openen van de site.
    6. Geef uw voorbeeld een onderwerp en een beschrijving, bevestig dat u geen robot bent en klik op URL-voorbeeld indienen.
Nozelfbruggetje
Level 2
Topicstarter

Bedankt Steefb.

Ik ga de instructies opvolgen.

Het item mag geslotren worden wat mij betreft.

Grtz Harm

0 Kudos