Het is prima hoor, als je het niet met mijn antwoord eens bent. Om zo te reageren is zeker niet de bedoeling, zo maak je het zelf alleen naar dat er niemand meer is die je dan verder wil helpen. We zijn klanten onder elkaar en dat zou je ook kunnen respecteren, dat klanten je überhaupt willen helpen.
Aangezien de informatie, die Apple geeft, ook relevant is voor 1 normale mail, stuur ik die informatie. Er gaat dus duidelijk iets mis met het versturen. Gaat dat alleen met het Ziggo account mis of ook met andere accounts? Wie zegt dat het komt door Ziggo en niet door Apple? Je zou natuurlijk op z'n minst ook bij Apple een bericht kunnen achterlaten met de vraag of ze misschien wel je @chello.nl account blokkeren? Wie weet ziet Apple je @chello.nl mail adres wel als een BULK mail en willen ze je niet aannemen! Wie weet stuurt je computer wel extra mail mee omdat je spam op je computer hebt staan. (niet gelijk schieten, want ik weet niet hoe je het aan het verzenden bent, ik neem aan een computer, maar daar heb je het niet over).
Er staat: Wanneer SMTP-transacties worden geweigerd, genereren onze e-mailservers SMTP-fouten met informatie over de reden waarom de verbinding of het bericht is geweigerd. Zoek het foutbericht op in de logbestanden voor e-mail. Bij de meeste fouten wordt ook een URL vermeld met meer informatie. Als u onze aanbevolen procedures hebt gevolgd en meer informatie in de logbestanden voor e-mail hebt gezocht maar de problemen met de levering nog steeds niet kunt vaststellen en oplossen, kunt u contact opnemen met ons postmasterteam door een e-mail te sturen naar icloudadmin@apple.com en de volgende informatie te vermelden:
- De naam van uw bedrijf
- Uw e-maildomein
- De IP-adressen van de betrokken e-mailservers
- De SMTP-fouten die u van de iCloud-e-mailservers ontvangt
- Een gedetailleerde omschrijving van het probleem, inclusief wanneer het is begonnen
We hebben alle hierboven vermelde informatie nodig om u te helpen.
Dus het lijkt me ook slim om eens die informatie door te sturen naar Apple en te zien wat die kunnen vertellen. Het hoeft natuurlijk niet aan Ziggo te liggen, of juist wel, en dan kunnen hun dat prima inzien. En nee hoor, ik wil je niet weg hebben, heb daar geen voordeel aan, ik krijg die 100,- euro niet van je op mijn rekening. Verder zal ik me er niet meer mee bemoeien, ik laat het aan Ziggo over, ik heb mijn hulp aangeboden en wens je succes!