Ik had 5 smartwifi pods in gebruik en ze zijn niet meer nodig vanwege ander gekocht mesh. Ik had 3 gehuurd en deze heb ik netjes naar Ziggo teruggestuurd en ook bewijs daar van. Die zijn ook verdwenen uit mijn product lijst. Ik had mijn netwerk uitgebreid naar het schuurtje met 2 extra pods. Deze had ik van Ziggo gekocht. Nu wil ik deze 2 verkopen. Nieuwe eigenaar krijgt ze niet aan de praat met foutmeldingen. Na lezen hier dienen ze ontkoppelt te worden. Drie keer gebeld met Ziggo en Ziggo klantenservice krijgt het niet voor elkaar. Ik ben ook niet teruggebeld door support als beloofd. Ik heb nu de 2 serienummers in mijn persoonlijk profiel opmerkingen gezet (XBAK moet er nog voor maar geen ruimte in het veld). Graag een moderator die kan ontkoppelen en weet hoe dat moet. Waarom is dit zo ingewikkeld opgezet trouwens? Het is mijn eigendom, waarom moet dat geregistreerd in Ziggo systemen tot in de eeuwigheid? Waarom geen reset knop op de pod en waarom deze afhankelijkheid met backend systems? Zodat iedereen nieuwe koopt of huurt? Ik had ze zelf netjes uit de modem gehaald en mijn modem (zwarte Sagemcom) is terug naar fabrieksinstellingen. Ziggo support beweerde tegen mij dat na het resetten daarna de instellingen van de oude pods er nog zijn (???). Ik heb alles gedaan wat in mijn mogelijkheden ligt. Help svp
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb jij wifipods van een ander overgenomen en wil je deze activeren? Neem contact met ons op via de chat. De medewerker checkt of de wifipod gekoppeld kan worden.
Alleen specifieke medewerkers bij de klantenservice hebben de mogelijkheid om SmartWifi pods te ontkoppelen. Via de chat in dit topic kom je bij een van die medewerkers terecht.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Alleen specifieke medewerkers bij de klantenservice hebben de mogelijkheid om SmartWifi pods te ontkoppelen. Via de chat in dit topic kom je bij een van die medewerkers terecht.
@gertk292 schreef:Waarom is dit zo ingewikkeld opgezet trouwens? Het is mijn eigendom, waarom moet dat geregistreerd in Ziggo systemen tot in de eeuwigheid? Waarom geen reset knop op de pod en waarom deze afhankelijkheid met backend systems? Zodat iedereen nieuwe koopt of huurt?
Inderdaad is dat ook mijn grote ergernis, zo komt her ook weer sneller bij (de al grote) berg E-Waste.
@Doman schreef:Dat is ook wat mij tegen staat van die boosters, dat deze gelockt zijn in het Ziggo systeem. 😏
Vroeger of later kan je er dan niks meer mee.
Ik heb hier diverse gebruikte KPN Wifi/ versterkers/boosters en Powerline spullen uitgedeeld/geïnstalleerd, ook bij Ziggo gebruikers, zonder activering/registratie gedoe.
Dank je @tobiastheebe via die chat gelukt om te ontkoppelen. Het zou wel goed zijn de algemene technische support van Ziggo te informeren hoe het moet of wie het kan doen. De vorige vier (!!) Ziggo engineers bij klantenservice wisten het niet, gaven verkeerde informatie of gaven het gewoon op
Inderdaad een aandachtspunt voor de klantenservice, maar fijn dat het is gelukt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.