Hi,
Ik heb vrijdag en vandaag het formulier ingevuld om mijn modem in bridgemode te laten zetten. Ik ontvang echter geen bevestiging op mijn email adres. Het formulier zegt dat dit wel zou moeten gebeuren.
Hoor graag,
Vigfús
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wil jij de bridge-modus van je modem aan- of uitzetten? Dat regelen wij graag voor je. Vul het formulier en wij gaan voor je aan de slag.
Klopt @tobiastheebe
Ik heb bij deze de modem instellingen aangepast naar bridge modus @Vigfus
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Ik begreep van @Kameleon1987 dat het formulier wordt uitgefaseerd en aanvragen van router/bridge mode daardoor weer via de klantenservice zou moeten lopen.
Klopt @tobiastheebe
Ik heb bij deze de modem instellingen aangepast naar bridge modus @Vigfus
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.