Goedenavond,
Kan een persoon van het Ziggo team mijn 1318ZG modem in bridge zetten? Ik ben overgestapt naar Unfi en wil deze gaan gebruiken voor routing.
Met vriendelijke groet,
Crunx
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je kunt bridge mode via de klantenservice aanvragen, dan kan het per direct worden omgezet.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je belt dan kan het (als iemand aan de lijnt krijgt die het snapt) sneller gaan.
En hij routed niks in bridge, dat doet je router er achter.
Je kunt bridge mode via de klantenservice aanvragen, dan kan het per direct worden omgezet.
Okay
Hey @Crunx ,
Zoals @S4R & @tobiastheebe terecht aangeven, dat kan ik zeker voor je regelen! Alleen ik zag dat je het al via de klantenservice voor elkaar hebt gekregen. Werkt alles naar behoren of kunnen wij nog iets voor je doen? Ik hoor het graag!
Hoi @Dennis ,
De klantenservice heeft hem al netjes omgezet voor mij. Dank nog voor de reactie.
Met vriendelijke groet,
Crunx
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.