Vraag
Reacties
Oplossing
Crunx
Level 5

Hoe kan ik mijn modem in bridge zetten?

Goedenavond,


Kan een persoon van het Ziggo team mijn 1318ZG modem in bridge zetten? Ik ben overgestapt naar Unfi en wil deze gaan gebruiken voor routing.

Met vriendelijke groet,
Crunx

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20

Wist je dat je tegenwoordig het modem zelf in bridge-functie kan zetten? Dit doe je simpel met de Vodafone & Ziggo app.

Zet in 6 stappen bridge-modus aan in de Vodafone & Ziggo app

  1. Download de app en log in 
  2. Selecteer het tabblad Producten
  3. Druk op Internet
  4. Scrol naar beneden en klik op Hulp met internet
  5. Ga naar Bridge-modus
  6. Heb je alles doorgenomen? Druk dan op de knop Zet je modem in bridge-modus

Na deze stappen start het modem opnieuw op. Dit kan ongeveer 15 minuten duren.

Meer weten? Lees dan het hele artikel hier.

**Bericht aangepast door moderator**

Bekijk in context

5 Reacties 5
S4R
Level 16

Als je belt dan kan het (als iemand aan de lijnt krijgt die het snapt) sneller gaan.

En hij routed niks in bridge, dat doet je router er achter.

tobiastheebe
Level 20

Wist je dat je tegenwoordig het modem zelf in bridge-functie kan zetten? Dit doe je simpel met de Vodafone & Ziggo app.

Zet in 6 stappen bridge-modus aan in de Vodafone & Ziggo app

  1. Download de app en log in 
  2. Selecteer het tabblad Producten
  3. Druk op Internet
  4. Scrol naar beneden en klik op Hulp met internet
  5. Ga naar Bridge-modus
  6. Heb je alles doorgenomen? Druk dan op de knop Zet je modem in bridge-modus

Na deze stappen start het modem opnieuw op. Dit kan ongeveer 15 minuten duren.

Meer weten? Lees dan het hele artikel hier.

**Bericht aangepast door moderator**

Crunx
Level 5
Topicstarter

Okay

0 Kudos
Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Hey @Crunx ,

 

Zoals @S4R & @tobiastheebe terecht aangeven, dat kan ik zeker voor je regelen! Alleen ik zag dat je het al via de klantenservice voor elkaar hebt gekregen. Werkt alles naar behoren of kunnen wij nog iets voor je doen? Ik hoor het graag!

 

Crunx
Level 5
Topicstarter

Hoi @Dennis ,

De klantenservice heeft hem al netjes omgezet voor mij. Dank nog voor de reactie.

Met vriendelijke groet,
Crunx