Hi,
Ik heb vrijdag en vandaag het formulier ingevuld om mijn modem in bridgemode te laten zetten. Ik ontvang echter geen bevestiging op mijn email adres. Het formulier zegt dat dit wel zou moeten gebeuren.
Hoor graag,
Vigfús
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je kunt in de Vodafone & Ziggo app bridge-modus zelf in- en uitschakelen. Dit doe je als volgt:
Wat is bridge-modus?
In bridge-modus stuurt je Ziggo modem het internet door naar je eigen router. Die regelt dan dus het internetverkeer.
Dit werkt niet in bridge-modus:
Sluit je eigen (wifi)router aan op LAN-poort 1 of de 2.5Gbps LAN-poort.
Bridge-modus en IPv6
Kijk <hier> voor meer informatie over bridge-modus en IPv6
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Ik begreep van @Kameleon1987 dat het formulier wordt uitgefaseerd en aanvragen van router/bridge mode daardoor weer via de klantenservice zou moeten lopen.
Je kunt in de Vodafone & Ziggo app bridge-modus zelf in- en uitschakelen. Dit doe je als volgt:
Wat is bridge-modus?
In bridge-modus stuurt je Ziggo modem het internet door naar je eigen router. Die regelt dan dus het internetverkeer.
Dit werkt niet in bridge-modus:
Sluit je eigen (wifi)router aan op LAN-poort 1 of de 2.5Gbps LAN-poort.
Bridge-modus en IPv6
Kijk <hier> voor meer informatie over bridge-modus en IPv6
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.