Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
KVGG1
Level 1

Hoe kan ik mijn gekochte SmartWifi Pod 5 weer terug sturen?

Goedenavond,

Gisterenavond heb ik per ongeluk de SmartWifi Pod 5 gekocht i.p.v. de SmartWifi Pod 6 (omschrijving leek gericht op mijn situatie, maar dat was niet zo). Na ontvangst van het pakket vandaag, kwam ik er dus achter dat dit niet de juiste is. Nu heb ik begrepen dat de Smart Wifi Pod 6 enkel als bruikleen besteld kan worden, dit heb ik zojuist gedaan. Nu wil ik de gekochte SmartWifi Pod 5 terugsturen, hoe kan ik dit doen? Ik zie hiervoor geen specifieke stappenplan op de website van Ziggo.

Alvast bedankt. 

0 Kudos
Oplossingen

Zo stuur je apparatuur terug

Heb jij apparatuur van Ziggo in huis? Van retourdoos tot retouradres, hier lees je alles over het terugsturen van modems, mediaboxen en smartcards.

Apparaten terugsturen

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @KVGG1 

Welkom hier op de Community 🙂 Goed dat je dit platform hebt gevonden voor assistentie rondom de wifiPods.

Ik zie dat je nu de koop variant maar ook de nieuwe bruikleen versie ontvangen hebt. De kooppod ga ik voor je annuleren. Deze dien je in goede staat retour te sturen.

Het vriendelijke verzoek om de retourdoos die je daarvoor ontvangt te gebruiken.

Zodra je het pakket inlevert bij PostNL, zorg er dan voor dat je het verzendbewijsje goed bewaard 🙂

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @KVGG1 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant-forum waar ikzelf ook klant ben.

Allereerst en ook uit nieuwsgierigheid: waarom denkt u dat de SmartWifi (5) Pods niet geschikt zijn in uw situatie en de SmartWifi (6) Pods wèl?

Een Ziggo-moderator komt vanzelf en binnen afzienbare  tijd langs in dit topic om u verder te helpen.

⚠️ Zorg er wèl voor dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan weten Ziggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Ziggo. Uw profielpagina vindt u hier.
0 Kudos
KVGG1
Level 1
Topicstarter

Hi @Wim C. ,

Bedankt voor je bericht. In mijn huidige pakket heb ik een nieuwe zwarte modum en de hierbij behorende SmartWifi (6) Pod. Zelf heb ik een aanvullende pod nodig en het lijkt mij daarom het beste om dezelfde soort pod erbij te hebben. Vandaar mijn voorkeur naar de SmartWifi (6) Pod.

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @KVGG1 

Deze uitleg maakt het een stuk duidelijker waarom u de SmartWifi (5) Pod wilt omruilen voor een SmartWifi (6) Pod.
Hoe dan ook; een moderator komt waarschijnlijk morgen langs in dit topic.

Succes! 

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @KVGG1 

Welkom hier op de Community 🙂 Goed dat je dit platform hebt gevonden voor assistentie rondom de wifiPods.

Ik zie dat je nu de koop variant maar ook de nieuwe bruikleen versie ontvangen hebt. De kooppod ga ik voor je annuleren. Deze dien je in goede staat retour te sturen.

Het vriendelijke verzoek om de retourdoos die je daarvoor ontvangt te gebruiken.

Zodra je het pakket inlevert bij PostNL, zorg er dan voor dat je het verzendbewijsje goed bewaard 🙂

0 Kudos
Ga naar reactie
KVGG1
Level 1
Topicstarter

Goedenavond Jamyla,

Bedankt voor je toelichting. Ik zie de retourdoos tegemoet en zal ervoor zorgen om de pod in goede staat retour te sturen. 

0 Kudos
KVGG1
Level 1
Topicstarter

Hi Jamyla,

Het is alweer een tijdje geleden, maar ik heb de retourdoos nog niet ontvangen. Kan jij aangeven wat hiervan de status is? 

Alvast bedankt. 

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Hey goedemorgen @KVGG1 

Wat gek dat je de doos nog niet hebt ontvangen. Nu kan dat soms wel 2 weken duren na beeindiging hoor, dus er is nog geen man over boord.

Maar je kan er ook voor kiezen de apparatuur in een willekeurige doos te retourneren.

Gebruik hiervoor de instructies die hier staan beschreven: Ziggo apparaten terugsturen | Klantenservice | Ziggo

0 Kudos